Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:50:24 GMT

باد و کاه محمدرضا بایرامی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۸۷۷۸

باد و کاه محمدرضا بایرامی منتشر شد

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بایرامی در ادبیات ایران بدون شک یکی از صاحب سبک‌ترین نویسندگان است؛ نویسنده‌ای که می‌توان او را با توصیف‌های عجیبش از موقعیت‌های انسانی و نیز نشانه‌گذاری‌های منطقی و صحیح او در رمان شناخت. او پیش از این در «لم یزرع»، «همسفران» و «آتش به اختیار» این مهم را به خوبی به اثبات رسانده است و حالا در تازه‌ترین رمانش با عنوان «باد و کاه» به شیوه‌ای دیگر به همین مسئله رجعت و تأکیدی دوباره داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«باد و کاه» داستانی است روستایی و این مسئله از دل‌مشغولی‌های همیشگی بایرامی است. در بسیاری از آثار او می توان ردی از آذربایجان و روستا گرفت و این رمان نیز از آن مستثنی نیست. راوی آن نیز یک نوجوان است که بایرامی دست پری در نوشتن از زاویه دید چنین شخصیتی دارد.

او در «باد و کاه» اما به تلفیقی تازه دست زده است. راوی نوجوان و فضای روستایی در کنار داستانی از حوادث پیش از پیروزی انقلاب. در کنار این مسئله توصیف‌های او از پاییز روستا و فصل خرمن و نیز به کار بردن ظریف اصطلاحات و عبارت‌های محلی آذری که در کار درو و خرمن به کار برده می‌شود، از رمان او یک اثر بلند فولکلور و در عین حال یک تریلر داستانی با حل و هوای انقلاب اسلامی خلق کرده است. اثری که مخاطب آن هم می‌تواند نوجوان ایرانی خواهان متن داستانی جذاب باشد، هم علاقه‌مندان پیگیر داستان‌هایی که کشف و نگاه تازه‌ای به انقلاب اسلامی دارند و هم علاقه‌مندان به داستان فولکلور.

انتشارات کتاب نیستان رمان «باد و کاه» را در 224 صفحه و با قیمت 18000 تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

كتاب تازه خالق لم يزرع منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، با صدور حکمی، «محمدرضا باباحسینی» را به سمت شهردار نسیم‌شهر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش پس از دستگیری نهمین عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، با صدور حکمی شهردار منتخب «محمدرضا باباحسینی» به عنوان شهردار، منصوب شد.

کد خبر 6087481

دیگر خبرها

  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق