Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز مربیان استقلال و پرسپولیس با جدیت تمام وارد زمین تمرین شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو و شفر اخم خود را پایین آورده بودند و با هیچ احدالناسی شوخی نداشتند. تمرینات از دیروز وارد فاز جدی‌تر شده و استقلال و پرسپولیس نه تنها از نظر فنی که باید به لحاظ روحی و روانی آماده و مهیای دربی تهران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلیل این جدیت و ترش کردن هر دو مربی خارجی استقلال و پرسپولیس اما چیست؟ کسی می‌تواند در این‌باره فرضیه‌ای را مطرح کند؟ یک دلیلش را ما می‌گوییم‌؛ شهرآورد می‌تواند از نظر حیثیت و اعتبار برای هر دو تیم و همچنین جنبه تاریخی و آماری مسئله خیلی مهمی باشد.
در کارنامه مربیان دو تیم هم نتیجه این بازی تأثیرگذار است‌؛ نکته‌ای که نباید آن را فراموش کنیم اما این است‌؛ دربی تهران با تمام مسائل فنی‌‌اش اما جای بچه سوسول‌ها نیست. بازی استقلال و پرسپولیس جایگاه بازیکنانی است که فوتبال را محکم بازی می‌کنند.
ادبیات فوتبال گاهی وقت‌ها خشن نیست و شهرآوردها هم هرگز یک میدان آرام، بی‌دغدغه و پر از آرامش نیست.
اگر به دنبال آرامش هستید می‌توانید بروید به یکی از جنوبی‌ترین نقاط شرق آسیا و در این فصل از سال تنی هم به آب بزنید و حمام آفتاب بگیرید اما اگر وارد شهرآورد می‌شوید باید بدانید اینجا فوتبال را محکم بازی می‌کنند. اینجا دیگر جای شوخی و بازی‌های کودکانه نیست.
شفر و برانکو در تمرینات نمی‌خندند چون می‌دانند بازی استقلال و پرسپولیس اساساً جای خنده و شوخی نیست. حالا هر قدر قهرمانی پرسپولیس مسجل شده باشد یا استقلال فاصله‌‌اش با پرسپولیس زیاد باشد‌؛ هیچ کدام دلیلی بر آن نیست که شهرآورد را مثل فیلم‌های عاشقانه ببینیم.
بازیکنانی که به میدان می‌روند دیروز و امروز اخم و جدیت مربیانشان را می‌بینند‌؛ چون اینجا کار جدی است. دربی را باید با تمام وجود بازی کرد.
در شهرآورد تکل خشن داریم. شعار داریم. سوت داور داریم. فریاد داریم. شوت به دروازه و دریبل داریم. داد و بیداد داریم. هیجان و شلوغ کاری داریم. در شهرآورد است که فوتبال واقعی را با تمام ادبیات حاکم بر آن حس می‌کنیم.
در شهرآورد پیراهن‌ها خیس و گلی می‌شوند‌؛ اینجا جای بازیکنان عصا قورت داده و اتو کشیده نیست.

خبر ورزشی

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!