Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:05:29 GMT

تصاویر: خانه‌ای برای زندگی سالم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۰۷۷

تصاویر: خانه‌ای برای زندگی سالم

خانه ای که در تصاویر زیر می‌بینید به گونه‌ای طراحی شده است که تمام مایحتاج کشاورزی مورد نیاز یک خانواده را از قبیل میوه و سبزیجات تأمین می‌سازد.

سرویس عکس و فیلم فردا: خانه ای که در تصاویر زیر می‌بینید به گونه‌ای طراحی شده است که تمام مایحتاج کشاورزی مورد نیاز یک خانواده را از قبیل میوه و سبزیجات تأمین می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانه بر اساس نماد چینی یین و یانگ طراحی شده و نیمی از آن برای کار و نیمی برای زندگی طراحی شده که در هم تنیده می‌شوند. سقف که با انواع گیاهان پوشیده شده است به گونه‌ای طراحی شده که آب باران را به منبعی در زیر زمین هدایت می‌کند تا در روزهای گرم و خشک مورد استفاده قرار گیرد. 

مننع: designboom

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JA6

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند

 سید مهدی میرغضنفری، معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل با اشاره به نامگذاری سومین روز از هفته سلامت با عنوان «سلامت خانواده و سلامت زمین» اظهار داشت: از منظر حکمای طب ایرانی هر اقلیمی مزاج خود را دارد و با دانستن مزاج هر اقلیم می‌توانیم برای زندگی یا سفر مکان مناسب تری که متناسب با مزاجمان باشد را انتخاب کنیم.

وی افزود: همچنین با دانستن مزاج هر اقلیم بهتر می‌توانیم از اقلیم‌ها محافظت کنیم، زیرا زمانی که افراد حالشان در یک مکان و سرزمین خوب است بهتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و نیز تلاش بیشتری در جهت سالم نگه داشتن آن می‌کنند.

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل با بیان اینکه سلامت زمین و سلامت انسان با یکدیگر عجین هستند، گفت: یکی از خصوصیات طب ایرانی آن است که سلامت انسان را در ارتباط با سلامت محیط می‌بیند یعنی اگر محیط ناسالم باشد سلامت انسان مختل می‌شود و این مسأله آنقدر اهمیت دارد که طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند.

 وی ادامه داد: برخی اقلیم‌ها گرم و خشک هستند و بعضی سرد و تر، برخی زمین‌ها شوره زار یا خاک رس، برخی در مجاورت با دریا و کوه و همه اینها تفاوت اقلیم‌ها از لحاظ مزاج محسوب می‌شوند.

این متخصص فیزیولوژی افزود: هر کدام از این حالات مزاجی، اثرات مختلفی بر سلامت انسان‌های با مزاج متفاوت دارند.

 سید مهدی میرغضنفری در پایان گفت: باید بدانیم زمانی که بحث سلامت زمین مطرح می‌شود تنها به این معنا نیست که ما زباله در طبیعت نریزیم بلکه باید بدانیم هر منطقه و اقلیم چه خصوصیاتی دارد و با خصوصیاتی که دارد چطور باید خودمان را وفق دهیم تا در آن منطقه بتوانیم سالم بمانیم و سالم زندگی کنیم و همچنین در جهت سالم نگه داشتن آن منطقه بکوشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها