Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم در جمع مردم هرمزگان اظهار کرد:مردمان هرمزگان غیورانی هستند که توانستند این بندر را از دست استعمارگران خارج کنند و نام آن را بندرعباس بگذارندو این سرزمین که دیرپا ترین تمدن را دارد در کنار خلیج فارس و دریای عمان و نزدیکی سواحل مکران بنیان گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به موقعیت استراتژیک و تاریخی بندرعباس در منطقه  افزود: امنیت شاهراه جهانی که خون قلب اقتصاد جهان از این سرزمین و تنگه عبور می کند وابسته به هرمزگان است و مردم این استان نه تنها برگردن ایران بلکه بر گردن جهانیان حق دارند.

روحانی تصریح کرد: امروز در سایه فداکاری نیروی دریایی سپاه و ارتش در خلیج فارس،نفت ایران و منطقه با اسکورت نیروی دریایی به سلامت از تنگه باب المندب و منطقه عبور می کند.

وی با بیان اینکه ما با دنیا برای قدرت دفاعی مذاکره نخواهیم کرد، عنوان کرد: ما به تمام جهانیان اعلام میکنیم آنچه برای دفاع از سرزمینمان نیاز داشته باشیم با دست خودمان تهیه خواهیم کرد و از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم هرمزگان ما می خواهیم ایران را بسازیم و خواهیم ساخت، اظهار کرد:  دولت و مردم در کنار هم قرار دارند گرچه مردم در سختی هستند اما تصمیم درست را می گیرند.

امسال تورم تک رقمی می شود

روحانی با بیان اینکه بیکاری در استان هرمزگان کاهش یافته است،عنوان کرد: در فصل پاییز امسال نسبت به مدت مشابه قبل۹۵۰هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

رئیس جمهور بابیان اینکه تا پایان امسال تورم تک رقمی می شود و از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: آمریکا سه بار در ماه های اخیر علیه ما توطئه کرد و راه به جایی نبرد و ملت ما همه با هم یک پارچه و هم صدا هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در این سفر که امروز و فرداشاهد بهره برداری از ۱۵ طرح به ارزش ۴ هزار میلیارد خواهیم بود، بیان کرد:مردم هرمزگان خواستار توسعه بهداشت هستند و کاروان تدبیر این کار را انجام خواهد داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما نباید بگذاریم فاضلاب به دریا نفوذ کند، گفت: هرمزگان نیازمند آب است ولی باید یه جای تاسیس آب شیرین کن از آب فاضلاب تصفیه شده استفاده کرد.

وی اظهار کرد:تصفیه آب فاضلاب نسبت به نصب آب شیرین کن ها  ارزان تر و مقرون به صرفه تر است که بانک ها با کمک به بخش خصوصی در این راستا موجب رفع بحران آب در هرمزگان می شوند.

روحانی ادامه داد:در دولت دوازدهم همه کامیون ها نوسازی و فاز دوم اسکله افتتاح خواهد شد همچنین تلاش می کنیم که فاز سوم در سال آینده افتتاح شود.

صادرات نفت باید از جاسک صورت بگیرد

وی افزود:نمی خواهیم صادرات نفتمان تنها از خارک باشد و باید بخشی از آن از بندر جاسک صادر شود.

رئیس جمهور بیان کرد: هرمزگان در زمینه توسعه پروژه های آبی قدم های بزرگی برداشته و پیشگام در همه زمینه هاست.

روحانی با تاکید بر اینکه پروژه نوین آبیاری را افتتاح خواهیم کرد ، اظهار کرد: این استان آمادگی طرح های وسیع گلخانه ای دارد و  با کمک کارآفرینان قدم مهمی بر خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان انرژی مصرفی ملت را تامین می کند،گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از ابتدای افتتاح روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین تولید می کند که فاز بعدی آن در سال آینده افتتاح و در ادامه تاسیس فاز سوم پالایشگاه هم دنبال می شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هرمزگان استان گردشگری، انرژی و صنعت است و دولت در خدمت مردم غیور هرمزگان خواهد بود تا آینده ای روشن را نظاره گر باشند.

منبع:هرمز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب با ارائه نمایشی عالی توانست پاری سن ژرمن را با تک‌گل نیکلاس فولکروگ در استادیوم سیگنال ایدونا پارک شکست دهد. آنها حالا در یک‌قدمی فینال چمپیونزلیگ هستند و برای رسیدن به این عنوان، لازم است این نتیجه را در دیدار برگشت در پاریس حفظ کنند. ادین ترزیچ در صحبت‌هایش پس از پایان بازی، در مورد عملکرد تیمش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

عملکرد تیم؟
ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، آنها هم موقعیت‌های خوبی داشتند و به‌نظرم هر دو تیم خوب بازی کردند. مستحق این پیروزی بودیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

شانس‌تان برای حضور در فینال؟
از نظر من نتیجه خوب است، زیرا یک برتری داریم و با برد به پاریس می‌رویم. ما اکنون فرصت خوبی داریم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در بازی برگشت هم این نمایش را ارائه دهیم تا در ومبلی حضور داشته باشیم. ما با تمام وجود خواهان بازی در فینال چمپیونزلیگ در ومبلی هستیم.

پیش‌بینی می‌کردید که عملکردتان اینقدر خوب باشد؟
بله چرا که نه، من بازیکنان را در تمرین دیده بودم و می‌دانستم که می‌توانند هر تیمی را دچار مشکل کنند. در این بازی زیاد دویدیم و البته که در چنین مسابقه‌ای لازم نیست اینقدر بدوید. تنها چیزی که اکنون نیاز داریم یک تساوی در بازی برگشت است، اما می‌خواهیم در آن بازی هم برنده شویم. ما یک برتری کوچک داریم و یک فرصت خوب.

درخشش سانچو؟
واقعا برای او خوشحالم. او شرایط سختی را در این فصل پشت سر گذاشت و جنگید تا به وضعیت کنونی برسد. او بازیکن مهمی برای ماست و واقعا خوشحالم که در چنین شرایطی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی