Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: اینجا فقط جنازه های تکه تکه شده مسافران هواپیما را پیدا کرده ایم اینجا شریط خیلی سخت است و هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد.

حجم ویدیو: 19.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

این ها اظهارات امدادگرانی هستند که به سختی خود را بالای سر جنازه ها و لاشه هواپیما در قله دنا رسانده اند و دلخراش ترین صحنه ها را از نزدیک دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از امدادگرانی که از عملیات جستجو پیکر سرنشینان بازگشته بود به خبرنگار اعزامی رکنا گفت: متاسفانه جنازه کامل دیده نمی شود و احتمال اینکه مسافری زنده مانده باشد خیلی کم است.به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا، امدادگرانی که از عملیات جستجو سرنشینان هواپیمای سقوط Fall کرده در ارتفاعات دناکوه بازگشته اند زنده ماندن مسافری را بعد از سقوط غیرممکن عنوان کرد.

یک امدادگر به خبرنگار رکنا ، گفت: امدادگران مجبور شدند شب گذشته را در ارتفاع 4000 متری سپری کنند و صبح زود به محل حادثه Incident رسیدند که متاسفانه به دلیل بارش سنگین برف قطعات هواپیما زیر برف دفن شده بود که این وضعیت را برای امدادگران سخت تر کرد.

وی در ادامه گفت: بزرگترین قطعه ای که از هواپیما باقی مانده است 3 متر در 3 متر است و به دلیل برخورد هواپیما با سرعت زیاد به بدنه کوه قطعه های هواپیما در منطقه پراکنده هستند و برخی از قطعات نیز به دره ای افتاده اند. خود من چند قطعه از اعضای بدن اجساد را که می توانستم با خودم پایین آوردم و متاسفانه جسد کاملا سالم پیدا نشد فقط دو سه جسد نیم تنه در بین اجساد دیده شد. هم اکنون شرایط جوی هوا خیلی وخیم شد و امدادگران هم آب برای خوردن ندارند اما عملیات با سرعت زیاد پیش می رود

وی افزود:" من فکر می کنم جسد بقیه سرنشینان داخل دره افتاده باشد و جستجو در این نقطع ای که ما هستیم بی فایده است. اجساد یخ زدن و امکان ندارد به این زودی ها بتوانیم آنها را منتقل کنیم."

یکی دیگر از امدادگران گفت:کاغذهایی را دیدیم که متعلق به هواپیما بوده که همگی سالم هستند . آتش نگرفته اند و انگار هواپیما آتش نگرفته بود اما شدت برخورد هواپیما و مسافران را تیکه پاره کرده است.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح پنج شنبه به خبرنگاران گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد.

وی اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

کد خبر 6088253

دیگر خبرها

  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • حضور امدادگران در سیل کاشان