Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-مقام های اروپا و آمریکا درباره برجام در برلین دیدار می کنند،بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 30 طرح عمرانی در هرمزگان با حضور روحانی،حجم مبادلات تجاری ایران و چین به 52 میلیارد دلار در سال رسید،کسب مقام پنجم ایران در کشتی فرنگی آسیا با 3 طلا و یک نقره، دیدار ظریف با وزیر کار کرواسی،دعوت ترامپ از امیر قطر برای سفر به امریکا و روحانی فرار از تحولات فناوری ارتباطات و اطلاعات را نشدنی دانست ازمهمترین خبرهای 12ساعت گذشته ایرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داخلی
*********
**بندرعباس-همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، بهره برداری و عملیات اجرایی 30 طرح عمرانی این استان با حضور رییس جمهوری و جمعی از وزیران به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.

**بندرعباس-رئیس جمهوری ایران گفت: جدایی از تحولات دنیای امروز و فرار از تحولات فناوری ارتباطات و اطلاعات شدنی نیست.

**تهران-محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با مارکو پاویچ وزیر کار کرواسی دیدار و گفت وگو کرد.

**بروکسل-دبیرکل وزارت رفاه،سلامت عمومی و خانواده فلاندر بلژیک گفت: ما تازه در آغاز راه همکاری با ایران هستیم و ظرفیت های زیادی برای همکاری از جمله بین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ایران و بلژیک وجود دارد.

**بروکسل-وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: موافقتنامه های امضاء شده بین شرکتهای ایرانی و بلژیکی مقدمه ای برای توسعه روابط اقتصادی است و باید منتظر نتایج مذاکرات بیشتر بخش های خصوصی دو کشور بود.

**بندرعباس-معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: استان هرمزگان با وجود جوان بودن دانشگاه ها و پارک علم و فناوری خود، درحال حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است.

**تهران-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: برای ضلع سوم اقتصاد دیجیتال بر روی تغییر وظایف و اصلاح ساختار دانشکده مخابرات تمرکز شده است.

**بندرعباس-معاون پارلمانی رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس مسائل و مشکلات مردم شهرستان بشاگرد هرمزگان را بررسی و برای حل آن قول مساعد داد.

**تهران-نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته کمیسیون قضاییه مجلس کلیات لایحه جامع وکالت را که استقلال کانون وکلا را مخدوش می کرد، رد کرد و قرار است این لایحه اصلاح شود.

**بندرعباس-وزیر جهاد کشاورزی گفت: همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به هرمزگان 381 طرح کشاورزی و شیلاتی در این استان به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

**یاسوج-تعدادی از اعضای کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی با حضور در فرودگاه یاسوج و نشست هم اندیشی با مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر بررسی دقیق و نظارت کامل کارشناسان این کمیسیون بر مراحل استخراج داده های اطلاعاتی جعبه سیاه در سانحه هواپیمای تهران- یاسوج تاکید کردند.

**بندرعباس-وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاکید آموزه های دینی نسبت به برقراری عدالت و دوری از تبعیض گفت: همه ما باید به عنوان خدمتگزاران مردم و در راستای آموزه های دینی در جهت برقراری عدالت و دوری از تبعیض گام برداریم.

**تهران-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: امروز به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیات دولت اساسنامه جدید سازمان توسعه ای فناوری اطلاعات را تصویب کرد.

**وین-وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دیدار با وزیر بهداشت فلاندر بلژیک بر ضرورت اجرای برجام توسط اتحادیه اروپا و رفع موانع فعالیت شرکت های اروپایی و بلژیکی در ایران تاکید کرد.

**پکن-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه در سال های اخیر روابط 2 کشور چین و ایران بیش از پیش تعمیق یافته است،گفت: حجم روابط تجاری 2 کشور به سرعت رشد پیدا کرده و به رکورد 52 میلیارد دلار در سال رسیده است.

**تهران-تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب سه مدال طلا و یک نقره و 129 امتیاز بین 16 تیم، در رده پنجم رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

**بندرعباس-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز دشمنان تمرکز خود را بر ریشه کن کردن امید در جامعه ایرانی قرار دادند، لذا افزایش و تقویت امید اجتماعی و تقابل با افسردگی در کشور ضروری است.

اخبار خارجی
**********
**مسکو -رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه مشکل اصلی غوطه شرقی سوریه حضور گروه های تروریستی و افراط گرا است، اعلام کرد: بعضی روزها تا 80 گلوله خمپاره به سوی دمشق پرتاب می شود و چند بار هم سفارت روسیه هدف قرار گرفته است که برای ما قابل تحمل نیست.

**تهران-«آلیت شاکد» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی از طرح خود برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی خبر داد.

**نیویورک-نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل با زیر سوال بردن گزارش های معاونان دبیرکل درباره سوریه، خواستار اعزام ماموران ویژه ای برای ارزیابی عملکرد ائتلاف آمریکایی به خصوص در رقه و دیرالزور شد.

**تهران-خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام وزارت خارجه آلمان خبر داد که مقام های اروپایی و آمریکایی برای انجام دیداری در ماه مارس در برلین به منظور گفت وگو درخصوص توافق هسته ای 2015 با ایران، برنامه ریزی می کنند.

**نیویورک-نماینده دائم جمهوری سوریه در سازمان ملل اعضای غربی شورای امنیت را فاقد اراده برای مبارزه با تروریسم دانست و گفت: آن ها سه روز با روسیه و ما مذاکره کردند که آیا نام داعش و النصره را در قطعنامه آتش بس بیاورند.

**دوحه-ساعاتی پس از رد و بدل شدن اتهامات بین قطر و کشورهای امارات، بحرین ، عربستان و مصر، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر ، او را به آمریکا دعوت کرد.

**بغداد-سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز بازی دوستانه تیم های ملی عراق و عربستان در ورزشگاه شهر بصره گفت: چیزی که امروز شاهد بودیم قلبمان را به وجد آورده و حال زمان رفع تحریم برگزاری بازی در ورزشگاه های عراق فرارسیده است.

**نیویورک-برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل بار دیگر با متهم کردن روسیه، ایران و سوریه در نادیده گرفتن قطعنامه آتش بس 30 روزه در همه مناطق سوریه، بر سیاسی کاری خود ادامه دادند.

**پکن-سخنگوی اداره امور تایوان در دولت چین گفت که این کشور ارتباطات رسمی مقام های آمریکایی با مقام های تایوان را برنمی تابد.

**تهران -دو منبع آگاه به «بلومبرگ» گفتند که دسترسی بیش از سی دستیار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اسناد فوق محرمانه لغو شده است.
شبک**1392

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۲۹ فروردین) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T96

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین