Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-ایرنا- تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان همدان میان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان و صندوق بیمه عشایری و روستایی استان همدان منعقد شد.

به گزارش ایرنا، مشاور امور بانوان استانداری همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای توسعه بیمه بانوان در روستاها و مناطق عشایری، دفتر امور بانوان وخانواده استانداری همدان با همکاری صندوق بیمه روستایی و با هدف توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان، اقدام به برگزاری جلسات و هماهنگی در بین دستگاه های اجرایی مشمول طرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهره دوروزی افزود: حاصل این تعامل و هم افزایی، تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان همدان است .
وی اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه مقرر شد، نظارت بر اجرای تفاهم نامه بر عهده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری باشد و از طریق نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، گزارش فصلی صندوق بیمه روستائیان و عشایر و سایر موارد نظارتی انجام شود.
مشاور امور بانوان و خانواده استانداری همدان اظهار کرد: همکاری دستگاه های اجرایی، در راستای توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر، با توجه به موارد تعیین شده برای دستگاه اجرایی آنها است.
دوروزی ادامه داد: در این تفاهم نامه، علاوه بر وظایف تعیین شده برای دستگاه های اجرایی ، تعدادی از وظایف نیز به صورت عمومی و مشترک برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه نشست آموزشی در خصوص آشنایی با صندوق بیمه عشایری و روستایی در حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد افزود: همایش و کارگاه های های آموزشی در ادارات شهرستان در خصوص اطلاع رسانی به روستائیان با حضور کارشناسان صندوق برگزار می شود.
وی ادامه داد: همکاری با صندوق برای تهیه مستندهای ترویجی در خصوص صندوق بیمه روستاییان ، معرفی کارگزاران صندوق به جامعه هدف سازمان، اطلاع رسانی شرایط، مزایا،خدمات و تعهدات بلند مدت صندوق از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
گفتنی است، بیش از یک هزار خانوار استان در سالجاری مشمول طرح بازنشستگی بیمه اجتماعی روستایی، عشایری هستند.
7523/1181

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر