Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:42:43 GMT

خراسان شمالی| مسئولان مراقب فتنه‌ها باشند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۶۳۹

خراسان شمالی| مسئولان مراقب فتنه‌ها باشند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به فتنه‌های جدید گفت: مسئولان مراقب فتنه‌ها باشند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در دیدار شماری از مسئولان استانی، اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی مقوم انسان مسلمان است، زیرا اگر این روحیه را از مردم بگیریم انقلاب هم به همراه آن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر همدلی و همراهی بیشتر مسؤولان، اضافه کرد: نباید خانواده انقلاب را به جان هم بیندازیم، بلکه باید خانواده دست به دست هم بدهند و کار نظام را پیش ببرند.

 یعقوبی ادامه داد: یکی از ابزارهای مهم ریاست و مسؤولیت سعه صدر است، سعه صدر یعنی فرد از همه افکار و نظریات استفاده کرده و جمع‌بندی کند تا بتواند در راستای کاری انسان موفقی باشد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اکنون در زمانی قرار گرفته‌ایم که سه فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما را تهدید می‌کند؛ ازاین‌رو باید در همه این بخش‌ها هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل این فتنه‌ها هوشیار باشیم، افزود: نتیجه فتنه سیاسی اختلاف است، اگر دیدیم در جامعه‌ای اختلاف‌ها شدید شد بدانیم فتنه سیاسی در کار بوده و می‌خواهند انرژی‌ها را هدر دهند و دشمنان از تراکم انرژی‌ها در مسیر هدف ناراحت هستند.

 یعقوبی ادامه داد: نشانه فتنه فرهنگی اختلاط و شبهه افکنی در افکار و مخلوط کردن حق و باطل است؛ ازاین‌رو در فتنه فرهنگی حق درست شناخته نمی‌شود.

وی افزود: فتنه اجتماعی هم اختلال و مختل کردن کارها و آتش زدن است و از این بچه‌بازی‌هایی که گاهی در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: باید هر سه فتنه را بشناسیم و برای جلوگیری از این فتنه‌ها خود را آماده کنیم.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • خراسان شمالی لرزید
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر