Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بابل با اشاره به خیل مشتاقان زیارت مشهد شهدا در جنوب ایران، گفت: سهمیه زائران اعزامی از بابل به مناطق عملیاتی جنوب افزایش یافت. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان، اظهار داشت: راهیان نور در حقیقت همچون رژه جنگی و مایه قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوهای راهیان نور می‌تواند احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

رمضانی بیان کرد: امروز که در اطراف جمهوری اسلامی جنگ و نا امنی بیداد می‌کند، به واسطه اردوهای راهیان نور می توان، شکر این نعمت مجهول و امنیت موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جا آورده و از آن پاسداری کرد.

وی تصریح کرد: در کشوری که خود هدف دشمن صهیونیسم و استکبار بوده امنیت به شکلی مثال زدنی حاکم بوده و این عطیه را ما مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آنها هستیم و در حقیقت خون شهدا اطفا کننده آتش ناامنی‌ها بوده و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است.

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه اردوهای راهیان نور سر دادن شعار مظلومیت است، افزود: مظلومیت ملت ایران را جایی نمی‌توان نشان داد، مگر در مناطق عملیاتی، راهیان نور، مکانی بسیار مقدس برای بیان حقایق و واقعیات جنگ و ظلم دشمنان است و خداوند متعال در قرآن وعده داده که عاقبت وارث زمین مظلومان خواهند بود.

رمضانی، تعداد سهمیه امسال اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور از شهرستان بابل را 1670 نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون تعداد ثبت نام کنندگان از مرز دو هزار نفر نیز فراتر رفته است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 50 دستگاه اتوبوس از 15 اسفند 96 تا 7 فروردین 97 در یازده مرحله به همراه بسته‌های فرهنگی ویژه زائرین که از قبل تدارک دیده شده، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه بابل گفت: در شب 24 اسفندماه تعداد هشت دستگاه اتوبوس به صورت نمادین از جوار آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل با بدرقه مردم و مسئولان به سوی سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران