Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:54:52 GMT

قصه پایان ناپذیر سد معبر در اقلید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۸۲۷

قصه پایان ناپذیر سد معبر در اقلید

معضل سد معبر که هر چندوقت یک بار تیتر خبر و مطالبات مردم می شود اما نه تنها تاکنون اقدامی مؤثر در این راستا صورت نگرفته بلکه با رشد قارچ گونه ای به بیشتر نقاط شهر اقلید سرایت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، سد معبر مشکلی جدی در بسیاری از شهرها ازجمله اقلید است که تاکنون به دفعات متعدد تیتر رسانه های مختلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معضلی که به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم، هرچند وقت یکبار تکرار می شود اما تاکنون اقدامی مؤثر در این زمینه صورت نگرفته است.

شهردار اقلید در مصاحبه ای عنوان کرده بود که سد معبر تنها ماشین های میوه فروشی کنار خیابان و... نیست بلکه تمام پلاکاردها، بنرها، تابلوها و... که بدون هماهنگی در سطح شهر نصب می شود نیز سد معبر است چراکه حتی بسیاری از تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز پشت این تابلوها و بنرها محو شده اند.

رئیس اتاق اصناف نیز از برگزاری جلسه مشترک نهادهای متولی این امر با کسبه در راستای رفع این معضل خبر داده بود.

اما امروز نه تنها شاهد کم شدن سد معبرها در سطح شهر اقلید نیستیم بلکه مشاهده می شود که این مشکل با رشد قارچ گونه ای به قسمت های مختلف شهر اقلید نیز سرایت کرده و در حال پیشرفت است.

شهروندانی که بدون توجه به حق و حقوق همشهریان خود اقدام به تصرف بخش عظیمی از پیاده روها و حتی خیابان مقابل مغازه هایشان را می کنند.

به راستی چاره رفع این معضل چیست و مقصر کیست؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد