Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@16:23:13 GMT

دام خواستگار شیطان صفت برای دختر دم بخت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۸۹۴

حوادث رکنا: خواستگار قلابی که با ثبت مشخصات خود در سایت همسر‌یابی از دختران دم بخت کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس Police آگاهی استان البرز صبح دیروز گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس مدعی شد مردی که از سایت همسر‌یابی با او آشنا شده بود، از او کلاهبرداری Fraud کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت این زن جوان تیم ویژه‌ای از کارآگاهان تحقیقات خود را شروع کردند و در بررسی هایشان دریافتند که متهم از طریق سایت همسر یابی، علاوه بر شاکی، دختران جوان را نیز فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است.

با آغاز تحقیقات این پرونده مأموران آگاهی چون هیچ آدرسی از محل زندگی متهم نداشتند با رد زنی توانستند پاتوق این مرد جوان را در یکی از چایخانه‌های تهران شناسایی کنند. به این ترتیب مأموران با گرفتن نیابت قضایی اقدام به دستگیری وی کردند اما متهم سوار بر خودروی 405 متواری شد. اما مأموران پس از تعقیب و گریز چند ساعته او را در تهرانسر غافلگیر و دستگیر کردند. فریبرز 29 ساله در بازجویی‌های مقدماتی منکر اتهامش شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد و مدارک به فریب چند دختر جوان به بهانه ازدواج و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی با هشدار به دختران و جوانانی که از این سایت‌های همسر‌یابی استفاده می کنند افزود: ازدواج امر مقدسی است اما باید با نظارت خانواده‌ها و با آگاهی و تحقیقات لازم صورت گیرد. فضای مجازی راهی مطمئن برای همسریابی وآغاز زندگی مشترک نیست.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میان‌سالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

کد خبر 6089863

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟