Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:40:21 GMT

طرح اتصال مترو تهران به شمال وارد مرحله جدیدی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۹۰۹

طرح اتصال مترو تهران به شمال وارد مرحله جدیدی شد

در دیدار استاندار مازندران با رئیس سازمان زمین‌شناسی کشور طرح اتصال مترو تهران وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، طرح اتصال مترو تهران به شمال برای نخستین‌بار در آخرین ماه‌های سال توسط محمد اسلامی استاندار مازندران مطرح شده است.


به جهت اهمیت این طرح بازتاب رسانه‌ای مناسب داشته و بیشتر رسانه‌ها نسبت به انعکاس این خبر اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین خبرهای محمد اسلامی از نیاز سرمایه‌گذاری بیش از 8 میلیارد دلاری برای اجرای این طرح خبر داد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد که برای این طرح باید فاز مطالعاتی جدیدی در نظر گرفته شود.

دومین گام محمد اسلامی برای اجرای این طرح برگزاری جلسه مشترک با اعضای شورای شهر تهران بود که در این جلسه اعضای شورای شهر تهران هم موافقت ضمنی خود را برای اجرایی شدن اعلام کردند.

در حال حاضر مباحث مطالعاتی زمین‌شناسی برای اتصال مترو تهران به مازندران نیاز است که یکی از فعالان زمین‌شناسی در استان مازندران در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها مازندران اعلام کرد که دو خطر عمده وجود سنگ‌های آهکی و چشمه‌های جوشان مسیر اتصال مترو تهران را تهدید می‌کند.

قربان وهاب‌زاده این طور که در خبرگزاری فارس صحبت کرده بود، بیان کرد: باید طرح مطالعاتی مناسب برای اجرای این طرح پیش‌بینی شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مطالعه مناسب برای اجرای این طرح در کشور وجود دارد و متخصصان داخلی می‌توانند در این زمینه ورود پیدا کنند.

استاندار مازندران دیگر پیگیری‌ها برای اجرای این طرح را از مجموعه زمین‌شناسی کشور آغاز کرده و در دیداری که با راضیه لک معاون وزیر و رئیس سازمان زمین‌شناسی کشور داشت، برانجام مطالعات زمین‌شناسی مترو تهران به شمال تاکید شده است.

داشتن ارتباط مناسب یکی از دغدغه‌های جدی است و این موضوع هم می‌تواند از برنامه‌های ماندگار محمد اسلامی در مازندران باشد ولی طرح‌های به زمین مانده زیادی در استان وجود دارد که مهم‌ترین آن اشتغال به ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکاری دانشگاهی است که نیاز به نگاه ویژه متولیان استانی دارد.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند