Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: شهرستان حاجي آباد استان هرمزگان به اعتبار موقعيت طبيعي و ترانزيتي و نيز به اعتبار خدماتي که در فضاي استان و کشور دارد، بيش از گذشته مورد توجه دولت قرار مي گيرد.

سيد عباس صالحي شامگاه چهارشنبه پس از حضور به عنوان نماينده دولت در شهرستان حاجي آباد در گفت و گو با ايرنا با اشاره به مطالبات مردم و دستاوردهاي سفر دولت به اين شهرستان اظهار داشت: به عنوان نماينده رييس جمهوري به شهرستان حاجي آباد آمدم و در جلسه هاي مختلفي که با مردم، مسئولان و هنرمندان داشتيم مسائل و خواسته هاي به حق مردم در شهرستان حاجي آباد مورد اشاره قرار گرفت و در جلسه هيات دولت مطرح و پيگيري خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در مجموع، خواسته هاي مردم و مسئولان در بحث هاي اجتماعي و اقتصادي نکته هاي مختلف و مهمي از جمله تبديل شهرستان حاجي آباد به بندرخشک که بتواند جايگاهي براي آينده استان و توسعه خودش داشته باشد، مطرح شد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: استقرار اين بندر علاوه بر توسعه اين شهرستان در بخش توسعه کشاورزي و صنايع تبديلي مي تواند براي خود استان هرمزگان نيز بسيار مفيد باشد زيرا صنايع تبديلي و فرآوري هايي که مي تواند درفضاي بخش کشاورزي شهرستان حاجي آباد شکل بگيرد از اثرهاي قابل توجه احداث بندرخشک به شمار مي رود.
صالحي با اشاره به اين که 90 درصد گندم و خرماي استان هرمزگان از شهرستان حاجي آباد تامين و صادر مي شود، اضافه کرد: گسترش صنايع فناور و تبديلي هم چنين باعث رونق اشتغال در شهرستان حاجي آباد خواهد بود چرا که وجود استعدادهاي قابل توجه طبيعي، زراعي و معدني به بهبود شرايط اجتماعي و اقتصادي اين شهرستان و استان کمک زيادي مي کند.
به گفته وي، با توجه به حجم قابل توجه ترددهايي که از مسير اين شهرستان از بندرعباس تا کرمان به ساير نقاط کشور صورت مي گيرد، شهرستان حاجي آباد مي تواند در حوزه توسعه اقتصادي و اجتماعي از فضاي ترانزيتي خود استفاده مفيدتر و حداکثري داشته باشد.
وي تکميل، بهسازي و تجهيز سالن اداره ارشاد حاجي آباد به يک سالن مجهز سينمايي و نمايش با توجه به عدم وجود سالن سينما را يکي از خواسته هاي به حق مردم و هنرمندان اين شهرستان دانست و افزود: تلاش مي کنيم در نيمه اول سال آينده سالن سينمايي حاجي آباد تکميل و تجهيز شود.
وزير فرهنگ و ارشاد بيان کرد: حمايت از آثار فرهنگي در حوزه کتاب و فيلم، پيگيري بيمه هنرمندان و تور زيارتي از هنرمندان به مشهد مقدس نيز به سرعت پيگيري خواهد شد.
کاروان تدبير و اميد به رياست حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري کشورمان از ديروز چهارشنبه نهم اسفندماه ميهمان مردم هرمزگان است.
در اين سفر 2 روزه 15 طرح مهم با هزينه بيش از 40 هزار ميليارد ريال از جمله فولاد صبا، مرحله جديد بندر شهيد رجايي، پالايشگاه گاز گورزين قشم، طرح افزايش بنزين پالايشگاه نفت بندرعباس افتتاح و عمليات اجرايي 15 طرح ديگر نيز با اعتبار بيش از 2 هزار ميليارد تومان آغاز شد.
اين دومين سفر حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني به استان هرمزگان در سال جاري است و رييس جمهوري، نهم و دهم ارديبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طي آن مرحله اول پالايشگاه ستاره خليج فارس، صبا فولاد خليج فارس و چند طرح عمراني ديگر به بهره برداري رسيد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز شامگاه چهارشنبه مهمان مردم حاجي آباد بود و در جمع مردم و فرهيختگان اين شهرستان به بررسي مشکلات و مسائل آن ها پرداخت.
9887/ 7408
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند