Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:18:59 GMT

باید افرادی مانند شهید غازی در فوتبال پیدا کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۰۰۴۸

باید افرادی مانند شهید غازی در فوتبال پیدا کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مسلماً ممکن است افراد زیادی خلق و خوی شهید حسن غازی را داشته باشند، اما شهید غازی انسان خاصی بود.

منصور ابراهیم‌زاده در حاشیه دیدار مسئولان ورزش شهر با خانواده شهید حسن غازی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اگر بخواهم در یک جمله کوتاه از شهید حسن غازی حرف بزنم می‌توانم بگویم که حسن آقا فردی آرام، متین، قوی و با گذشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از کودکی در یک محله زندگی می‌کردیم. در تیم فوتبال محله با یکدیگر هم‌بازی بودیم. چون من از شهید حسن غازی بزرگتر بودم در یک رده بالاتر از او در تیم سپاهان بازی می‌کردم، اما با هم در ارتباط بودیم.

ابراهیم‌زاده گفت: شهید غازی بسیار باوقار و با شخصیت بود. به همه احترام می‌گذاشت و صورت خندان او بر دیگران تأثیرگذار بود. او تحت هر شرایطی به دیگران کمک می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر در فوتبال و به‌ویژه در تیم سپاهان مانند شهید حسن غازی داریم، افزود: باید پیدا کنیم. مسلماً ممکن است افراد زیادی با خلق و خوی شهید غازی داشته باشیم، اما شرایط برای ظهور آن‌ها فراهم نبوده است.

وی اضافه کرد: شهید حسن غازی انسان خاصی بود.  

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد