Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:59:07 GMT

تاکید بر ضرورت حضور خیرین در حوزه ورزش

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۰۴۶۰

تاکید بر ضرورت حضور خیرین در حوزه ورزش

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مشکلات هیات فوتبال شهرستان هشترود گفت: اگر خیرین مثل سایر جاها به حوزه ورزش علی الخصوص ورزش شهرستانها ورود کنند برخی مشکلات ورزشی حل و فصل می شود.

وی گفت : هیات فوتبال استان عمده ترین توان خود را برای حل مشکلات شهرستانها صرف خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششگلانی با بیان اینکه هدف گذاری برای احداث میدان فوتبال شهرستانهاچمن مصنوعی است گفت : از این به بعد اگر در شهرستانی میدان چمنی احداث بشود میدان آن بصورت چمن مصنوعی کاشته خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان گفت : چمن طبیعی میادین فوتبال برخی شهرستانها تخریب شده و نیاز به تعمیر و ترمیم است .

وی بر ایجاد فضای های ورزشی و زمین های فوتبال در محلات تاکید نمود.

حجت حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود هم از رتبه اول این شهرستان در فضاهای ورزشی خبر داد و گفت: سرانه ورزشی این شهرستان یک متر و 28 صدم متر مربع است.

وی خواستار ایجاد کلاسهای مربیگری در این شهرستان را شد و گفت : این شهرستان با کمبود مربی فوتبال مواجه است و ایجاد این کلاسها در این شهرستان ضروری است.

حسین پور همچنین به مشکل آب شرب در استادیوم ورزشی آزادی این شهرستان اشاره نمود و خواستار آبرسانی به این استادیوم جهت رفاه ورزشکاران را شد.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر ایجاد فضای های ورزشی و زمین های فوتبال در محلات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی