Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فیفا با بالاترین مقام ورزش ایران دیدار کرد.

طرفداری- جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کشورمان ملاقات کرد.

به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر در دیدار با اینفانتینو، رئیس فیفا گفت:

خیر مقدم به شما و همراهان می‌گویم و امیدوارم سفر موفقیت‌آمیزی در ایران داشته باشید و این سفر دستاوردهای خوبی برای ورزش و فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این ماه های اخیر ایام پر کاری به جهت رویدادهای بین المللی و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دارید.

وی افزود:

طبق اخبار و اطلاعاتی که ما داریم تلاش‌های خوبی هم روسیه و هم فدراسیون جهانی فوتبال برای برگزاری این رویداد بین المللی و باشکوه داشته‌اند. ایران هم به عنوان یکی از اولین تیم‌هایی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشت تلاش‌های زیادی کردیم که امیدوارم حضور موفقی را هم در این مسابقات داشته باشیم

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت:

در سال‌های اخیر، هم وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون فوتبال ایران تلاش‌های بسیاری داشته تا فوتبال خود را بر اساس مبانی فیفا خود را تطبیق دهد. تلاش کردیم باشگاه‌ها در مسائل فنی و مالی خود اقدام‌ها و گام‌های اساسی بردارند. در زمینه فوتبال بانوان نیز با توجه به ملاحظات فرهنگی هرگونه زمینه‌های لازم برای رشد فوتبال بانوان را فراهم کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد