Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری صبح امروز در دومین گردهمایی معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصول کلی مدیریت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دردوره جدید را تشریح کرد.

اصول کلی مدیریت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

۱_حضور مستمر و محسوس و ایفای نقش فعال در حوزه فرهنگی و دانشجویی
۲_برنامه ریزی و حرکت بر اساس مطالعه حساب شده و دقیق
۳_نگاه فراگیر برای توسعه مخاطب و توجه به عموم مخاطبان در برنامه ریزی و فعالیت ها
۴_اهمیت دادن به کار معرفتی و زیربنایی و تاثیر گذار
۵_توجه همه جانبه به ارزش های اسلامی و انقلابی
۶_تقویت و پشتیبانی از تشکل های رسمی و کانون ها و هیات ها و راهبری فرهنگی حرکت های خودجوش فرهنگی
۷_توجه به اسناد بالادستی
۸_سلوک اخلاقی و انقلابی در رفتارهای فردی و کاری
۹_محوریت مسجد در برنامه ها
۱۰-پرهیز از کار جناحی و بازی های سیاسی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، واکنش تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این گزارش به صورت تفضیلی و خلاصه ارائه شده است.

محمد رضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد: اتفاق اخیر بخشی از تحقق وعده الهی بود که روزی ما مستضعفان عالم بر مستکبرین چیره خواهیم شد و امروز به برکت انقلاب اسلامی به قدرتی رسیده‌ایم که می‌توانیم حق بیش از سی هزار زن و کودک فلسطینی را بگیریم، این آغاز حرکتی است که منجر به نابودی اسرائیل و ظهور منجی عالم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین زارع، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد: تبریک عرض میکنیم و خدا رو شکر میکنیم به خاطر دست انتقامی که دیشب از آستین پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به فرمان رهبر شجاع و حکیم ما بیرون آمد، و انتقام سختی هم از دشمن گرفته شد تا درسی باشد برای دشمن، به هر حال دشمنان ما واقعاً نادان هستند چون با دست خودشان ریشه خودشان را خواهند کند.

محمد مهدی داوری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد: بالاخره اتفاق مبارک انتقام جویی از رژیم صهیونیستی رخ داد، امیدواریم که این اتفاق ضرب شصتی برای این رژیم منحوس باشد تا دیگر به خود اجازه اقدام برای چنین جنایاتی ندهد، امیدواریم به زودی نابودی اسرائیل را ببینیم.

احمد رضا کمالی، فعال بسج دانشجویی: وعده عملیات صادق که دیشب توسط دلاورمردان نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، به زعم کارشناسان سیاسی و نظامی یکی از بزرگترین عملیات‌های پهپادی تاریخ بود و این موضوع را به مردم شریف ایران تبریک میگویم، مطالبات مردم سوخت واقعی موشک‌های ما بود و این نشان می‌دهد که گنبد آهنین اسرائیل از تار پوشالی عنکبوت هم سست تر است، امیدوارم این اتفاق مقدمه‌ای باشد برای نابودی تمامی ظالمان در دنیا.

فعال دانشجویی: نتیجه یک صبر استراتژیک و عقلانیت، این تنبیه بود که جمهوری اسلامی ایران در شب گذشته انجام داد و رژیم غبیث اسرائیل با این همه ادعا نتوانست که پهپادهای ایران را ردیابی و رهگیری کند و الحمدالله و توکل به خدا غربی‌ها از اقتدار ایران زیاد شنیده بودند ولی دیشب این اقتدار را به عینه دیدند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227273 برچسب‌ها فلسطین رژیم صهیونیستی دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی تشکل‌های دانشجویی ایران بسیج اساتید

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم