Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا - رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: شهرهای مشهد و گلمکان اردیبهشت ماه سال آینده میزبان 2 رویداد بین المللی در رشته های دوچرخه سواری سرعت سالن(پیست) و کوهستان خواهند بود.

خسرو قمری چهارشنبه شب در آیین تقدیر از برترین های دوچرخه سواری خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: مسابقات دوچرخه سواری آسیایی کشورهای مسلمان در رشته سرعت سالن در مشهد و مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان در گلمکان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: افتخار بزرگی نصیب هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی شده که در فرایندی سه ساله توانست بر اساس ارزشیابی های انجام شده جزو استان‌های برتر کشور شود و 'محمد دانشور' دوچرخه سوار خراسانی بهترین نشان رکاب‌زنی کشور را کسب کند.
قمری در ادامه بیان کرد: دوچرخه سواری ایران توانست در چند سال اخیر در رشته دوچرخه سواری کوهستان مقام اول رتبه بندی آسیایی بخش آقایان را کسب کند و برای اولین‌بار در تاریخ دوچرخه‌سواری در بخش بانوان نشان آسیایی نصیب کشورمان شد و جزو هفت فدراسیون برتر دوچرخه سواری آسیا شدیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: یکی از مهمترین معضلاتی که کلان شهرها با آن درگیر هستند آلودگی هوا است، اگر صاحبان خودرو‌های تک‌سرنشین به استفاده از دوچرخه ترغیب شوند نیازی به صرف هزینه‌های سنگین ساخت مترو و دیگر وسایل نقلیه نیست.
وی در ادامه گفت: دوچرخه‌سواری رشته ای است که در سراسر دنیا به ویژه در کشورهای اروپایی و صنعتی طرفداران زیادی دارد و توانسته بیشتر معضلات ترافیکی و آلودگی را برطرف کند.
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی نیز گفت: هم اکنون حدود 400 دوچرخه سوار به صورت حرفه‌ای و حدود سه هزار مرد و زن به صورت آماتور در هیات دوچرخه سواری استان فعالیت می کنند.
مهدی روزبهانه افزود: این مراسم هر ساله جهت اعلام فعالیت‌های هیات دوچرخه سواری استان و نیز اعطا مدال به تمام داوران ، مربیان و ورزشکارانی که در سطح استان مقام آورده‌اند، برگزار می شود.
3221/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود