Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارس‌آباد در جمع اهالی قشلاق قنبرلوی اصلاندوز بر ضرورت گازرسانی به روستاها و قشلاق های بدون گاز تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،عصر امروز چهارشنبه فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشداران اصلاندوز و اسلام آباد و روسای ادارات امور عشایری و آب و فاضلاب روستایی شهرستان و سایر مسئولان با اهالی قسلاق قنبرلوی وسطی اصلاندوز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در جمع اهالی قشلاق قنبرلوی وسطی به تشریح موقعیت جغرافیایی و انسانی روستاها نسبت به بررسی مشکلات و مطالبات اهالی و برنامه های در دست اجرا پرداخت.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد هم با بررسی بودجه دهیاری ها و برآوردهای انجام شده نسبت به شروع عملیات اجرایی طرح هادی با اعتبار صد میلیون تومان دستورات لازم را صادر و به ادارات امور اب و دفتر فنی فرمانداری دستور داد نسبت به برآورد و تعریف پروژه ای جهت آبرسانی به قشلاقات قنبرلوی وسطی،قنبرلوی حاج محمدحسن،کلاش،ایمانقویی مشهد علی، ایمانقویی محمد جلیل و روستاهای دیگر ظرف دو هفته اقدام و گزارشات لازم را با نظارت بخشدار به فرمانداری جهت تخصیص اعتبارات ممکن ارائه دهند.

وی همچنین به دفتر فنی فرمانداری دستور داد که نسبت به تشکیل جلسه و مکاتبات لازم با ادارات مرتبط در خصوص عدم آنتن دهی موبایل در این قشلاقات اقدام و نتیجه را به بخشدار و شورا و دهیار مربوطه اعلام کنند.

اکبر صمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱روستا و قشلاق عشایری این شهرستان مرزی فاقد لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است گفت:خط انتقال و شبکه گذاری مجتمع آبرسانی امام علی (ع) به اتمام رسیده و منبع یک هزار متر مکعبی آن در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری کامل از این مجتمع ، مشکل نبود و یا کمبود آب آشامیدنی بسیاری از روستاهای منطقه مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون با شتاب خوبی اجرا می شود، گفت:علاوه بر این، طراحی و اجرای یک خط انتقال دیگر برای آبرسانی به هشت قشلاق عشایری با همت و همکاری اداره آب و فاضلاب روستایی و امور عشایری شهرستان در دستور کار است.

صمدی به ضرورت گازرسانی به روستاها و قشلاق های بدون گاز تاکید و بیان کرد: پکیج گازرسانی به قشلاق قنبرلو نیز طراحی شده و که در سال ۹۷در کنار اجرای طرح هادی عملیاتی خواهد شد.

فرماندار پارس آباد همچین نبود پوشش ارتباطی تلفن همراه در برخی از روستاها و مناطق عشایرنشین را از مشکلات مهم این شهرستان عنوان و بیان کرد:تقویت پوشش خطوط تلفن همراه و رفع مشکل آنتن دهی از خواسته ها و مطالبات اصلی تعداد زیادی مردم روستاهای عشایری از جمله قشلاق قنبرلو است که باید در این راستا اقدام اساسی و جدی صورت گیرد.

وی از اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال اعتباراولیه برای آبرسانی و دو میلیارد ریال نیز برای آسفالت راه ارتباطی قشلاق قنبرلو خبر داد و افزود:خدمات رسانی به قشلاق ها و مناطق روستایی و عشایرنشین و رفع نیازهای و مطالبات آنان از سیاست ها و برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است.

در ادامه اهالی قشلاق قنبرلو نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فرماندار و بخشدار اصلاندوز،نسبت به وجود مشکل در خصوص اختلاف با منابع طبیعی اشاره کردند و در این مورد فرماندار پارس آباد دستورات لازم را به رئیس محترم منابع طبیعی شهرستان بصورت کتبی صادر کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار