Web Analytics Made Easy - Statcounter


بازیگر «افسانه هزار پایان» بیان کرد که این روزها مشغول بازی در این سریال است و کارش تا پایان اسفند سال جاری طول می کشد.

رامین ناصرنصیر در گفتگو با امتداد نیوز درباره مجموعه نمایشی «افسانه هزار پایان» که به کارگردانی شهاب عباسی در حال تصویربرداری است، بیان کرد: این روزها سر ضبط سریال «افسانه هزار پایان» هستم و فکر می کنم بخش حضور من در سریال تا پایان اسفند طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پخش این مجموعه که یک فصل از آن روی آنتن شبکه نسیم رفت، بیان کرد: قرار بود بعد از نوروز سال ۹۷ پخش شود اما در موقعیتی ناگهانی روی آنتن رفت. فعلا یک فصل از آن پخش شده و قرار است سال بعد فصل اول دوباره پخش شود و بعد ۲ فصل دیگر هم روی آنتن برود.

این بازیگر با اشاره به موضوع و شکل این مجموعه و اینکه چقدر برای مخاطب جذابیت دارد، بیان کرد: این مجموعه سه قصه و ماجرا دارد که در سه فصل پیگیری می شود و از موقعیت ها و شوخی های جالبی برخوردار است به طور مثال شوخی هایی با آثار معروف تاریخ سینمای جهان و یا تاریخ ادبیات ما شده است.

وی در پایان گفت: این مجموعه ویژگی های متفاوت و تازه ای دارد و روی فیلمنامه خیلی زحمت کشیده شده است و برای خود من جذاب بود.

true برچسب ها : رامین ناصرنصیر سریال افسانه هزارپایان شبکه نسیم true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم

به گزارش "ورزش سه"، بوتراگنیو شماره هفت افسانه ای دهه 80 و اوایل دهه 90 رئال مادرید بود. ستاره ای که در جام های جهانی 1986 و 1990 برای اسپانیا درخشید اما هرگز نتوانست با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد. بعدها رائول وارث شماره هفت او شد و توانست رکوردها را جا به جا کند. بوتراگنیو سال هاست مدیر بخش ارتباطات رئال مادرید است.

توماس توخل که دیروز در نشست خبری بازی با رئال شرکت کرده بود، در بخشی از حرف هایش به ملاقات با بوتراگنیو اشاره کرد و گفت: «توضیح دادن افسانه ای بودن باشگاه رئال مادرید سخت است. این باشگاه یک قدرت عجیب در خودش دارد که اینجا نمی خواهم در موردش حرف بزنم چون باید روی خودمان تمرکز کنیم ولی دوست دارم از بوتراگنیو حرف بزنم.»

توخل ادامه داد: «زمان کودکی و نوجوانی من اینترنت وجود نداشت و ما از طریق روزنامه‌ها و تلویزیون اخبار روز فوتبال و بازی‌های مهم کشورهای دیگر را تعقیب می کردیم. پدرم برایم روزنامه های ورزشی را می خرید و من از همان زمان با نام بوتراگنیو آشنا شدم. نام او همیشه مطرح بود و بعد فیلم بازی هایش را دیدم. به خاطر او همیشه بازی های رئال را تماشا می کردم و او با رئال در همه فینال ها بود. امروز بوتراگنیو را اینجا ملاقات کردم و باید بگویم، برایم اتفاق بسیار جالبی بود.»

دیگر خبرها

  • قرار ملاقات مودریچ با تاریخ: افسانه سوم رئال
  • برگزاری نمایشگاه «آبی» در باگالری
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است