Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امسال ۶۳.۱ میلیمتر کمبود بارش در کشور داریم.

محمد اصغری  در مورد بارش ها تا روز هفتم اسفند ماه گفت: از ابتدای سال آبی که ازر مهرماه آغاز می شود، به طور میانگین در کشور 72.3 میلی متر باران باریده است. این رقم در مدت مشابه سال گذشته 127.3 میلی متر بود، در حالیکه میانگین بارش 135.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلی متر است. 

وی ادامه داد: امسال اردبیل با 171.5 میلی متر بارش رکوردار کشور است، بارش سال گذشته این استان 163.9 میلی متر بود و میانگین بارش 130.7 است. 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امسال وضعیت بارش در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و زنجان مطلوب بود. 

اصغری در مورد استان های کم بارش گفت: بحرانی ترین استان کشور از نظر بارش سیستان وبلوچستان با 90 درصد کمبود بارش است و پس از آن استان های یزد، کرمان و خراسان جنوبی در رتبه های بعدی قرار دارند. 

وی در مورد وضعیت بارش در تهران گفت: تهران تاکنون 85.1 میلی متر باران باریده است، در حالیکه این میزان بارش سال گذشته 157.1 میلی متر بود. میانگین بارش در استان تهران 137.4 است. 

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تاکید کرد: تاکنون تنها 31.4 درصد بارش ها را کسب کرده ایم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه قدس الاخباریه با اشاره به مساحت ۶۴ کیلومتر مربعی شهر رفح در جنوب نوار غزه (هم مرز با مصر) گزارش داد که جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

کد خبر 6099505 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان
  • ثبت رکورد بارش‌ها در فریدونشهر
  • نرخ رشد جمعیت در استان گلستان در وضعیت «بحرانی» قرار دارد
  • وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی در رفح زیر آتش+ عکس
  • «رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • آخرین وضعیت پُرشدگی سد‌ها بعد از بارش‌های اخیر