Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن یاردوستی اظهار داشت: به دنبال تصویب قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد در مجلس شورای اسلامی به تمام کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان اصفهان ابلاغ کردیم تا با کسانی که با خود هرگونه سلاح سرد شامل قمه و قداره و چاقوهای نامتعارف حمل می کنند برخورد قانونی انجام داده  و آنها را به مراجع قضائی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در هفته اول اسفند ماه خبر داد و گفت: در این طرح که با هماهنگی و دستور دادستانی انجام  گرفت ، تعدادی از حاملان سلاح سرد دستگیر و سلاح هایی شامل قمه، قداره و چاقوهای نامتعارف و ... آنها نیز کشف شد.

این مقام مسئول از اجرای روزانه طرح مذکور توسط تمامی کلانتری ها خبر داد و گفت: این موضوع به صورت جدی در دستور کار تمامی کلانتری ها قرار دارد و به همه آنها ابلاغ شده  هر کجا که مردم نگرانی داشته باشند و گزارشی را به صورت حضوری یا از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند بلافاصله ماموران وارد عمل شوند و با افراد شرور برخورد قانونی صورت دهند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد سابقه دار در زمینه حمل سلاح سرد و شرارت تحت کنترل و زیر ذره بین کلانتری ها قرار دارند افزود: پلیس برهم زدن امنیت و آرامش توسط عده ای شرور را هرگز بر نمی تابد و با تمام قدرت و توان خود در برابر آنها خواهد ایستاد.

سرهنگ یاردوستی از نگرانی پلیس در خصوص حمل سلاح سرد توسط جوانان گفت و اظهار داشت: متاسفانه بیشتر دستگیر شدگان در طرح پلیس اصفهان افراد جوان بین 16 تا 27 سال هستند که در این رابطه به خانواده ها هشدار می دهیم بیشتر مراقب فرزندانشان باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: معتقد هستم پدیده حمل سلاح سرد توسط نوجوانان یک ناهنجاری اجتماعی است که هم خانواده ها و هم اولیای مدارس و هم نهادهای فرهنگی و رسانه ها بایستی در این زمینه ورود پیدا کرده و به امنیت جامعه کمک کنند.

این مقام انتظامی افزود: وقتی نوجوان یا جوانی چاقویی را با خود حمل می کند و از طرفی هم با دوستان ناباب همراه می شود ممکن است ناخودآگاه با فردی درگیر شده و با قتلی ناخواسته روبرو شود که لازم است خانواده ها در این خصوص مراقبت اعمال و رفتار فرزندانشان باشند و آنها  را نسبت به عواقب قانونی و پیامدهای دیگر حمل سلاح سرد آگاه کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

طرح برخورد با حاملان سلاح سرد در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • رادان: برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم