Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت شهید عبدالله دشتی زاده و ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار محمد قنبری گفت: در تاریخ یازدهم تیر ماه سال ۸۴، کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در روستای "الله آباد دومک" در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور‌های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات شهید "عبدالله دشتی زاده " به همراه ۶ نفر از کارکنان انتظامی و بسیج به درجه رفیع شهادت نائل شدند که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در اولین ساعات شهادت ماموران هویت ضارب را شناسایی کردند، ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بود.

سردار قنبری تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه این شرور را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان زاهدان شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت شهید " عبدالله دشتی زاده و ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج اعتراف، و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شایان ذکر است شهید دشتی زاده در زمان شهادت در سمت رئیس پلیس شهرستان زاهدان مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران