Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاه آبادی اظهار امیدواری کرد که رادیو ورزش بتواند نقش خودش را در معرفی شخصیت های ورزشی و پهلوانان به درستی انجام دهد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از رادیو ورزش، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره برنامه های کوتاه رادیویی «پهلوانان نمی میرند» که با حضور پیشکسوتان ورزشی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان فدراسیون ها برگزار شد، گفت: بدن به ورزش نیاز دارد و در مسیر تکامل اگر نفس و طینت ما پالایش و کمال پیدا نکرده باشد، مثل این است که یک غذای خوب را در یک ظرف ناپاک قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زندگی بزرگانی همچون جهان پهلوان تختی به ماندگاری آنها در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: راز ماندگاری چهره های شاخص و محبوب ورزشی فقط در مدال آوری خلاصه نمی شود بلکه در یک مجموعه کرامت هایی است که به آنها ارزش و اعتبار می بخشد و به طور مثال تختی را مردانگی بلند آوازه کرد.

معاون صدا با تاکید بر رویکرد رادیو در برنامه ریزی و ترویج سبک زندگی براساس این دیدگاه بیان کرد: رادیو ورزش اگر چه برای معرفی رشته های ورزشی و کسانی که با تکنیک های ورزشی در جهان مدال آوری می کنند برنامه دارد اما هدف یک چیز بالاتر است و آن ترویج کرامت انسانی و روح پهلوانی است.

وی گفت: بستر ورزش و میادین ورزشی برای ورزشکاران، آوردگاه کرامت انسانی و ترویج مکارم اخلاقی بوده و هست و باید میدان تربیت و ارتقای اخلاق را به همه حوزه های ورزشی بسط داد.

شاه آبادی در بخش دیگری از سخنان خود شهید حججی را نمونه ای از پهلوانان کشور برشمرد و گفت: امروز جوانان ما اقتدار در حوزه ورزش را درک می کنند و با به اهتزاز درآمدن پرچم ایران غرور ملی آنها نیز تقویت می شود و اگر در باب غرور و عرق ملی در یک فرآیند دیگر کوچکترین توهینی به این پرچم بشود، همه برمی انگیزند و در برابر این هجمه برمی خیزند.

معاون صدای رسانه ملی در پایان عنوان کرد: تشکر می کنم از همه ورزشکارانی که به تک تک رفتارهایشان دقت می کنند و می دانند که امروز رفتار آنها یک رفتار شخصی نیست بلکه الگویی برای جامعه اند و همچنین از بزرگان و پیشکسوتان که اخلاق مدار زندگی کردند و راه و رسم پهلوانی را به ارمغان باقی گذاشتند. امیدوارم رادیو ورزش بتواند نقش خودش را در معرفی این شخصیت های بی بدیل و این روش ارزشمند به درستی انجام دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی