Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:16:52 GMT

کشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۸۲۶

کشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه از کشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه در قالب 2 محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان موفق به کشف این مواد محترقه از 2 دستگاه خودروی سواری در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازرسی ماموران پلیس از این خودروها، این مواد محترقه به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف و چهار نفر نیز در این ارتباط به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان اضافه کرد: به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هرگونه تولید، توزیع و فروش مواد محترقه جرم بوده و با متخلفان در این زمینه بر اساس مفاد مندرج در این قانون برخورد می شود.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی در تامین امنیت جامعه گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث ناگوار، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در زمینه توزیع مواد محترقه، این موارد را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
7487/3077

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران