Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:25:36 GMT

دستگیری عاملان شهادت شهید احمدی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۸۵۶

دستگیری عاملان شهادت شهید احمدی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "علی اصغر عبادی نیک" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی به شهادت رسیدن ستواندوم "حسین احمدی" از کارکنان ایست و بازرسی شهید " میرزایی " بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت ، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری به استان هرمزگان تردد نداشته تا اینکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معامله مواد مخدر با حضور در استان در محوطه کارگاهی در اطراف بندرعباس ساکن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهارداشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازی خود را کارگر ساختمانی معرفی و سعی در انحراف ذهن ماموران داشتند که در نهایت 2 تن  از آنان به بزه انتسابی و به شهادت رساندن ستواندوم "حسین احمدی" اعتراف کردند .

سرهنگ عبادی نیک اظهار داشت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهید احمدی ، حامل 98 کیلو مواد مخدر و مقداری کالای قاچاق بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگیر و وی را به شهادت رسانده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه