Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعودی‌ها با کمپانی برگزاری و پخش مسابقات کشتی کج(WWE) قراردادی ۱۰ ساله امضا کردند.به گزارش بلاغ، سعودی‌ها در ادامه انقلاب‌های ورزشی و سیاسی خودشان این بار با بنگاه رسانه‌ای WWE که عمده فعالیت این کمپانی در زمینه برگزاری و پخش کشتی حرفه‌ای و کشتی کج است، قراردادی ۱۰ ساله امضا کردند تا به صورت ویژه در تلویزیون آنها پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این توافق نامه برخی از مسابقات پرطرفدار کشتی کج قرار است در عربستان برگزار شود که در نوع خودش منحصر به فرد است.

کد مطلب: 352640 مرجع : فارس 

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

تاکتیک‌های مبارزه با فساد

در غوطه شرقی دمشق چه خبر است؟

برگزاری نمایشگاه بهاره در 7 شهر مازندران/ طرح بازرسی از بازار از 15 اسفند اغاز می‌شود

    اینفانتینو: میزبانی ایران و عربستان مشکلی نیست که نتوان حل کرد اقدام جنجالی سعودی‌ها؛ برگزاری کشتی کج در عربستان! گزارشگر دربی 86 انتخاب شد گلزنان سرخابی به سرخابی! شیشه‌های شکسته ویترین فوتبال سیدحسین حسینی در آینده به خودش می‌خندد دیدار اینفانتینو با وزیر ورزش و جوانان شیخ سلمان خواستار رفع تعلیقِ ورزشگاه‌های عراق شد خیابانی: من گزارشگر دربی نیستم! شفر: طرفدار برای دربی می‌آید، نه قهرمانی! حضور چند صد نفری هواداران سرخابی در شب دربی عکس/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه 10 اسفند اعلام زمان نشست خبری دایی و پورموسوی IOC محرومیت کمیته المپیک روسیه را لغو کرد برف لندن سفر اینفانتینو به تهران را به تاخیر انداخت حدادی: امیدوارم استقلال برنده دربی شود مانع جدید در راه انتقال گریزمان به بارسا تقوی: پرسپولیس بدون ریسک بازی می‌کند واکنش مسی به درگذشت ستاره سابق بارسا مخالفت وزارت ورزش با استعفای رسول خادم  

لغو محرومیت هواداران سپاهان

کی‌روش بعد از جام جهانی سرمربی ازبکستان می‌شود؟!

پیروزی روبین کازان با گلزنی سردار آزمون

نقطه قوت استقلال نسبت به پرسپولیس

اعلام زمان نشست خبری دایی و پورموسوی

درخواست مهم پرسپولیسی‌ها از اینفانتینو

IOC محرومیت کمیته المپیک روسیه را لغو کرد

استقلال دربی بباز نیست

توضیح دکتر نوروزی درمورد وضعیت پادوانی

انتقاد برلوسکونی از سبک بازی تیم گتوزو

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است