Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حضور و آماده باش 30 تکنسین اورژانس در قالب 14 تیم برای پوشش خدمات درمانی و امدادی هشتاد وششمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی خبر داد.

«مسابقه فوتبال تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کرم درآبادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 تکنسین اورژانس به همراه 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه خودرو فرماندهی از ساعت 8 صبح امروز در بخش های داخلی و محوطه بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر شده اند.
وی اظهار کرد: جایگاه تماشاگران، پارکینگ ها، مسیرهای ورودی منتهی به ورزشگاه و همچنین کنار زمین چمن از جمله محل های استقرار تکنسین های اورژانس برای ارائه خدمات درمانی به افراد در طول برگزاری این مسابقه فوتبال است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران افزود: همچنین با توجه به اینکه تعدادی از تماشاگران شهرستانی از شب گذشته برای تماشای این مسابقه به تهران آمده و در محدوده اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده اند، یک دستگاه آمبولانس نیز برای تامین سلامت این افراد در محدوده ورزشگاه مستقر شده است.
وی ازهمه هواداران 2 تیم پرطرفدار فوتبال تهران خواست که همچون مسابقات گذشته با نیروهای اورژانس همکاری کرده و در صورت نیاز به خدمات درمانی فوری مراتب را به سامانه 115 و یا تیم های مستقر در محل اطلاع دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!

به گزارش |ورزش سه"، طلسم شکست‌ناپذیری سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تمدید شد تا شاگردان اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و همچنان در تعقیب استقلال در پنج هفته پایانی باشند.

نکته جالب آنکه با این مساوی، عملکرد ضعیف سرخپوشان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر ادامه یافت و حالا رکورد شکست‌ناپذیری طلایی پوشان مقابل سرخ‌ها در آزادی به هفت سال رسید.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پرسپولیس در ده سال گذشته تنها دو مرتبه موفق به شکست دادن سپاهان در بازی‌های خانگی مقابل این تیم شده است.

نتایج بازی‌های پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر:

پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (۱۳۹۳)
پرسپولیس ۲-۲ سپاهان (۱۳۹۴)
پرسپولیس ۲-۱ سپاهان (۱۳۹۵)
پرسپولیس ۲-۰ سپاهان (۱۳۹۶)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۷)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان (۱۳۹۸)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۹)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان (۱۴۰۱)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۴۰۲)

دیگر خبرها

  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!