Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@22:30:52 GMT

انضباط مالی باید در اولویت و رأس امور باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۲۳۲۷

انضباط مالی باید در اولویت و رأس امور باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بر لزوم توجه به انضباط مالی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسن شهرکی­ پور در بازدید از دانشکده روان شناسی و علوم اجتماعی واحد رودهن با ابراز خوشحالی از ملاقات با اعضای هیأت علمی این دانشکده گفت: «جا دارد از زحمات دکتر رشیدی در ایام تصدی ریاست این دانشکده قدردانی کنم و از خانم دکتر ابوالمعالی نیز تشکر کنم که مسئولیت این دانشکده را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شهرکی پور افزود: «صرف نظر از اقدامات مناسبی که در خصوص اجاره مجتمع امام علی(ع)، ایجاد پارکینگ دانشجویی، واگذاری رستوران به بخش خصوصی، تبدیل 3 بلوک از خوابگاه به هتل و مهمانسرا، پذیرش دانشجویان خارجی، بهره‌برداری از مزرعه آموزشی کولیک و پرورش بلدرچین صورت گرفته، قصد داریم مجوز راه‌اندازی یک کلینیک تخصصی در رشته بالینی و مشاوره را اخذ کنیم تا قدری از شدت وابستگی واحد به منبع شهریه کاسته شود.»

رئیس واحد رودهن خاطرنشان کرد: «به یاری خدا و کمک دوستان موفق شدیم مجوز راه‌اندازی شهرک سلامت را از مراجع ذی صلاح اخذ کنیم که با توجه به تقلیل دانشجو بتوان از وجود برخی اعضای هیأت علمی و کارکنان در این شهرک سلامت استفاده کرد؛ با توجه به وضعیت موجود انضباط مالی باید در رأس امور قرار بگیرد و انتظار بنده از مبادی ذی ربط این است که با بکارگیری صحیح ضوابط اداری و مالی در راستای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها قدم بردارند تا مبادا خدایی ناکرده در حق این امانت الهی جفایی کرده باشیم.»

وی بیان کرد: «به منظور ارتقای سطح خدمات به دانشجویان و کسب حداکثر رضایت آنان منشور اخلاقی برای تکریم ارباب رجوع در واحد رودهن تهیه شد و درخواست بنده از همه همکاران در هر پستی که مشغول به خدمت هستند این است که شرایط خاص دانشگاه را در نظر گرفته و با جدیت بیشتر نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزند تا مبادا خدایی ناکرده قصوری متوجه ما شود.»

در پایان این دیدار خدیجه ابوالمعالی رئیس دانشکده روان شناسی و علوم اجتماعی نیز با تشکر از حضور رئیس واحد و معاون آموزشی به بیان برخی مشکلات دانشکده پرداخت و گفت: «صرف نظر از تعهداتی که در امر برگزاری کلاس‌ها داریم آماده هرگونه همکاری با واحد در راستای کسب منابع غیرشهریه هستیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • وضعیت رودخانه‌های «آه» و «سیاهرود» در آبعلی و رودهن پایش می شود
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور