Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با اشاره به گفتگو با وی در خصوص چند محور ورزشی گفت: در زمینه حمایت برای گسترش فوتبال ایران و اعزام مدرسان مختلف و نیز حضور مربیان و مدیران فوتبال ایران در جلسات و همایش های فیفا تبادل نظر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*** با توجه به پنج ستاره بودن فدراسیون فوتبال ایران، فیفا باید از موفقیت های کشورمان حمایت کند.
سلطانی فر در خصوص فوتبال بانوان ایران گفت: در مورد گسترش فوتبال بانوان ایران، اینفانتینو ابراز رضایت کرد؛ چرا که تعدادی از بانوان ایرانی در ایران فعالیت می کنند.
وی درباره میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اعلام کردیم ایران کشور امنی است؛ چون بسیاری از کشورهای منطقه که درگیر جنگ هستند برای بازی، ایران را به عنوان میزبان انتخاب می کنند و ایران به جز داشتن زیرساخت های مهم، کشور امنی نیز است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این نگاه فیفا که سیاست، دخالتی در ورزش ندارد باید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم داشته باشد و رئیس فیفا در این خصوص صحبت خواهد کرد و از دوره آینده، ما میزبان بازی های خودمان هستیم و اینفانتینو موافق و پیگیر مشکل میزبانی است تا حل شود.
سلطانی فر با اشاره به سفر کوتاه رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران و تماشای او از مسابقه دربی پایتخت گفت: دستاوردهای زیادی از این سفر به دست آوردیم و تعامل خوبی در این خصوص انجام شده است.
وی با بیان این که رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از او برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه دعوت کرده است، افزود: گمان کنم این دعوت از رئیس جمهور هم در دیدار با او صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد