Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین دوره همایش بصیرت ویژه همسران کارکنان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان به کار خود پایان داد.

در این ویژه‌برنامه که با حضور بیش از 150 نفر از همسران کارکنان این یگان و به مدت چهار روز برگزار شد، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با بررسی و تحلیل موضوعات مختلف روز نسبت به بازخوانی منظومه خانواده و نقش‌هایی که والدین و فرزندان باید در سلامت این کانون داشته باشند به ایراد سخن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان در این همایش با اشاره به فرایند برگزاری این دوره عنوان کرد: بر اساس تجربیات قبلی و با تمرکز بر اصل مخاطب‌شناسی و مطالبات دانش‌پژوهان، کارگروه تخصصی این عقیدتی سیاسی از ماه‌ها قبل ضمن تحقیقات و نظرسنجی‌های مختلف سعی بر شناسایی و انتخاب موضوعات مورد توجه شرکت‎کنندگان در جلسات داشت که این موضوع محقق شده است به نحوی که در این دوره شاهد رضایتمندی حداکثری شرکت کنندگان در مبحث موضوعات و اساتید بودیم.

حجت‌الاسلام علی محمدی با اشاره به لزوم بهره‌بردای حداکثری از این گونه برنامه‌ها بیان داشت: از ویژگی‌های شاخص این دوره برگزاری نظرسنجی، قبل و بعد از جلسات و کلاس‌ها بود که توسط یک تیم تخصصی صورت گرفت به نحوی که این امکان به وجود آمد که ما بتوانیم میزان تأثیرگذاری و کیفیت آموزش و انتقال پیام‌ها را در لحظه مورد رصد و تحلیل قرار دهیم.

وی افزود: برگزاری این کلاس‌ها در موضوعات اخلاق، روانشناسی، رسانه، فضای مجازی و... برای همسران و دختران معطوف و منحصر به یک محدوده خاص زمانی نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه بانوان اصلی‌ترین نقش را در سلامت خانواده و جامعه دارند، گفت: هدف از برگزای این کلاس‌ها ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌های بانوان به عنوان اصلی‌ترین فرد در سلامت خانواده و جامعه است.

وی یادآور شد: امیدواریم با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ای که در این دوره با آن مواجه شدیم امکان برگزاری این کلا‌س‌ها به صورت هفتگی و ماهیانه نیز به وجود آید.

در مراسم اختتامیه این جشنواره به تعدادی از نفرات ممتاز و فعال کلاس‌ها جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: هر ساله بیش از ۳۰۰۰ جعبه کرم ابریشم در بین نوغانداران شهرستان توزیع می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی از جمله ضدعفونی جایگاه پرورش کرم ابریشم عملکرد پرورش بهتر شده است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: پیشگیری در صنعت کرم ابریشم از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با بیماری‌ها است.
وی گفت: در همین راستا کلاس‌های آموزشی در چندین روستا با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار شد.

سیدین، افزود: این کلاس‌ها در بخش بایگ شهرستان، با همکاری جهاد کشاورزی، دهیاران و پرورش دهندگان در روستا‌ها انجام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه