Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان جشنواره قرآنی فداییان اسلام که در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، معرفی شدند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

عباس صفدری رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قرانی فداییان اسلام در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 600 شرکت کننده آقا و خانم در گروه‌های سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال در رشته‌های "حفظ، قرائت و آزمون کتبی حفظ سوره یاسین" از نقاط مختلف استان در این جشنواره حضور داشتند که در نهایت با نظر هیئت داوران در بخش قرائت تقلیدی گروه سنی زیر 18 سال رضا صفدری حائز رتبه نخست و مسعود فولادی و محمدامین بختیاری در این بخش رتبه‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در گروه سنی بالای 18 سال این بخش رتبه نخست به غلامرضا آمیخ‌زاده رسید و احمد فارسی و مهدی کریمی حائز رتیه‌های دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته قرائت تقلیدی محمد مهدی بامری رتبه نخست را بدست آورد و سید مهدی اکرمیان و محمد سپاهی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

صفدری افزود: در بخش آزمون کتبی حفظ سوره یاسین فاطمه میر، نجمه کریمی صدر، زینب شهری‌نژاد، اطهر عارف، کبری اسراری رتبه های اول تا پنجم را بدست آوردند.

رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه برگزیدگان بخش حفظ یک جزء در گروه سنی زیر 18 سال را اعلام و گفت: در این بخش سجاد بارانی، ابراهیم ریگی، محمدرضا براهویی رتبه‌های اول تا سوم گروه سنی زیر 18 سال و طیب نقشبندی رتبه سوم بالای 18 سال را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در بخش حفظ 5 جزء قرآن کریم در گروه سنی زیر 18 سال علی اکبر بلوچ رتبه نخست و یداله عالی و محمد سرفرازی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند. در گروه سنی بالای 18 سال در این بخش عبدالحمید اژدر نیاز، سید نعمت الله موسوی و حسام الدین کریم‌زائی رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

صفدری در بخش دیگری به برگزیدگان بخش قرائت ترتیل اشاره و عنوان کرد: در گروه سنی زیر 18 این بخش سجاد صفدری، علی اصغر قربانی و سید علی حیدری رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند، در گروه سنی بالای 18 سال این بخش نیز حسین غلامی پور رتبه نخست و علی صیادی و محسن بلوچ رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب