Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-کمالی گفت: مسائلی که پیش آمده به اصلاح‌طلب و اصولگرا برنمی‌گردد. آنهایی که در خیابان شعار می‌دادند گفتند نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا. گفتند شما را قبول نداریم در حقیقت اعتراضات دلایلی داشت ما سعی می‌کنیم این دلایل را به مسئولان منتقل کنیم.یه گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین کمالی در توضیح بحث میان خود و زارع فومنی با بیان اینکه خانه احزاب را تشکیل دادیم و این نشست‌ها را برگزار می‌کنیم که این اتفاقاتی که امروز شاهد بودیم، رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون باید یاد بگیریم با هم درست حرف بزنیم. این در حالی است که کسانی که مرتب نامه می‌نوشتند که جلسه را تشکیل دهیم امروز حضور ندارند. 

وی با انتقاد از رفتار فومنی گفت: بهتر است لحن مناسب‌تری داشته باشیم. احزاب به این نتیجه رسیدند برخورد خوبی با آنها نشده اولین دلیل بودجه‌ای است که مجلس تعیین کرده است. ما خیلی از طریق مجلس و دولت پیگیری کردیم و گفتیم بودجه‌ای اختصاص دهید.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب گفت : ما یاد بگیریم با هم صمیمی و برادرانه برخورد کنیم امروز اتفاقاتی در کشور می‌افتد که نیازمند بهره‌مندی از عقل شما است. زمانی که وقایعی که در خیابان‌ها اتفاق افتاد پیش آمد وزارت کشور برخی احزاب را دعوت کرد اما برای مشورت غفلت کردند و برخی احزاب را دعوت نکردند ولی خانه احزاب آن را جبران کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که پیش آمده به اصلاح‌طلب و اصولگرا برنمی‌گردد. آنهایی که در خیابان شعار می‌دادند گفتند نه اصلاح‌طلب و  نه اصولگرا. گفتند شما را قبول نداریم در حقیقت اعتراضات دلایلی داشت ما سعی می‌کنیم این دلایل را به مسئولان منتقل کنیم. این جلسات به گونه‌ای است که مورد توجه همه است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱/۲ میلی‌متر


بروجن: ۳/۸ میلی‌متر


لردگان: ۰/۵ میلی‌متر


کوهرنگ: ۲/۸ میلی‌متر


اردل: ۱/۶ میلی‌متر


بن :۱/۷ میلی‌متر


فارسان: ۱/۳ میلی‌متر


سامان: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۱/۱ میلی‌متر


فرخ شهر: ۰/۲ میلی‌متر


مال خلیفه: ۰/۲ میلی‌متر


سورشجان: ۰/۸ میلی‌متر


بلداجی: ۰/۴ میلی‌متر


ایلبگی: ۰/۷ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۰/۹ میلی‌متر


لیرابی: ۲/۲ میلی‌متر

کد خبر 747094

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته