Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خلجی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما برای نوروز چند برنامه داریم؛ جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای»، برنامه «دوستت دارم مادر و پدر» با اجرا و تهیه کنندگی سیدکاظم احمدزاده و مسابقه «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی سه برنامه نوروزی ما از شبکه پنج سیما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ویژه برنامه تحویل سال این شبکه در دل برنامه‌ «شب فیروزه‌ای» است که با توجه به مقارن شدن این روز با شهادت امام هادی (ع) روی آنتن خواهد رفت. ما برنامه مستقلی برای تحویل سال نداریم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، در خصوص ارزیابی خود از عملکرد این شبکه در سال 96 گفت: برنامه های شبکه پنج در پهنه جغرافیای ایران پخش می‌شود؛ اما رویکرد آن به تهران اختصاص دارد. با توجه به مأموریت این شبکه سعی کردیم، براساس تعهدمان فعالیت کنیم و آن چیزی که از ما خواسته شده را انجام بدهیم؛ اما درباره میزان توفیق در کار مردم باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

 

برنامه های شبکه 5 در نوروز 97

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود