Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگار جوان از زنجان؛گفت: یکی از سیاست های ابلاغی به شهرداری های کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که.براساس این دستورالعمل ، شهرداریها موظفند نسبت به اجرای آن اقدام کند واز جمله کارهایی که در این خصوص انجام گرفته واگذاری حمل و نقل شهری، نگهبانی شهرداری، واحدهای خدماتی و فضای سبز یکی از مناطق در سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بحث واگذاری در تمام مراکز استان ها انجام شده گفت :متاسفانه شهرداری زنجان  تاکنون نتوانسته  بود این کار را انجام دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر شهرداری زنجان نیز  در نظر دارد به منظور اجرای قوانین، فضای سبز را به بخش خصوصی واگذار کند.
احمدی افزود:شهرداری به علت مغایرت با قانون قادر به بستن قراردادمستقیم با کارگران نیست .

وی همچنین به تاخیر در پرداخت حقوق کارگران هم اشاره کرد وگفت:  حقوق کارگران با دستور شهردار پرداخت شده است و اگر در  بعضی از مناطق  یکی الی دو ماه حقوق معوق وجود داشته باشد در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 پیگیری تجمع كارگران شهرداری زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان