Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:33:54 GMT

۱۶ اسفند آغاز نمایشگاه فروش بهاره در ساری

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۳۰۶۹

۱۶ اسفند آغاز نمایشگاه فروش بهاره در ساری

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با بیان اینکه نمایشگاه بهاره ساری از 16 الی 25 اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با ظرفیت 300 غرفه و با حضور فعالان صنفی مرکز مازندران و تولیدکنندگانی از استان‌های کشور میزبان شهروندان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی پیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره ساری از 16 الی 25 اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نمایشگاه در محل مجتمع نمایشگاهی نیاوران واقع در در کیلومتر سه اتوبان ساری ـ قائم‌شهر در شهرک فرهنگیان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ساری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ظرفیت 300 غرفه و با حضور فعالان صنفی مرکز مازندران و تولیدکنندگانی از استان‌های کشور میزبان شهروندان است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: در این نمایشگاه ارقام محصولات پرمصرف بازار شب عید نظیر کیف، کفش، پوشاک، آجیل، شیرینی، شکلات، خشکبار، مواد غذایی، صنایع دستی، چینی‌وبلور و گل عرضه می‌شود.

پیرزاده در خصوص میزان تخفیفات کالا در این نمایشگاه افزود: عموما کالاهای ارائه شده با 15 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار به خریداران عرضه می‌شود.

وی درباره زمان بازدید از نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران خاطرنشان کرد: همه غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه دارای پروانه کسب و مورد تأیید اتحادیه مربوطه و با ارجعیت کسبه مرکز مازندران هستند.

این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه به‌منظور سهولت دسترسی به ارقام پرمصرف و حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

پیرزاده در پایان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در بازار در خصوص ارقام پرمصرف شب عید وجود ندارد، گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید با حضور بازرسان اتاق اصناف به‌طور مشترک با سایر ارگان‌های نظارتی از نیمه اسفند الی 15 فروردین اجرا می‌شود.

نمایشگاه فروش بهاره سال گذشته نیز که دقیقا در همین بازه زمانی برگزار شده بود، مشتمل بر 250 غرفه بود که این امر، افزایش 50 غرفه را در سال‌جاری نشان می‌دهد.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان


به گزارش خبرگزار ی صدا و سیمای مرکز زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود ۶ درصد کاهش یافت.

محمدی افزود:نرخ تورم سالانه استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر ۳۸.۷ درصد بود و زنجان، ششمین استان با نرخ تورم سالانه پائین در کشور بوده و در بین استان‌های همجوار کمترین نرخ تورم را داشته است.

وی با بیان اینکه در تورم نقطه به نقطه نیز زنجان جزو استان‌های دارای نرخ پایین قرار گرفت، تصریح کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه به این معناست که خانوار‌های استان به طور میانگین در سال گذشته ۲۷.۲ درصد بیشتر از اسفند ۱۴۰۱ برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به فرآیند و ساز و کار محاسبه نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای محاسبه نرخ تورم از اطلاعات جمع آوری شده از قیمت ۴۷۵ قلم کالا و خدمت در قالب ۱۲ گروه اصلی از طریق اجرای طرح‌های شاخص قیمت مصرف کننده شهری، روستایی و اجاره بها استفاده می‌شود.

محمدی اضافه کرد : بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ تورم سالانه ۱۴۰۲ مربوط به استان یزد با ۵۰.۴ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۳۵.۹ درصد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد