Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حضور رئیس فیفا از حرکت خیرخواهانه علی دایی در زلزله کرمانشاه تقدیر شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مراسمی که امروز در هتل آکادمی فوتبال با حضور جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، مارکو فن‌باستن، رئیس کمیته فنی فیفا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر خانواده فوتبال برگزار شد، از علی دایی و حمید استیلی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی با توجه به فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که در زلزله اخیر کرمانشاه انجام داد مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیری هم به حمید استیلی به پاس به ثمر رساندن گل قرن به آمریکا داده شد.

انتهای پیام/

R7870/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است

به گزارش ورزش سه، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی حضور پیدا کرد و در جمع اصحاب رسانه، درباره این مراسم و این اتفاق مهم در تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: امروز دیدیم که غیرممکنی، ممکن شد. از سال ۶۴ که فعالیت کرده‌ام شنیدم که قرار است خریداری شود یا واگذار شود ولی الحمدلله حالا این کار بسیار مهم و بزرگ انجام شد. واگذاری نشان دهنده این است مسئولان می‌خواستند این کار را انجام دهند و از وزارت اقتصاد و ورزش و تمام ارکانی که کمک کردند واقعا تشکر می‌کنم. جا دارد از آقای دکتر قربان‌زاده تشکر کنم که اگر چه امروز در جلسه نبود اما در روزهای گذشته زحمت کشید و آن روز هم گفتم که کار بسیار بزرگی را می‌خواهد انجام دهد. تا قبل از این دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود ولی الحمدالله با این واگذاری، دغدغه ما برطرف می‌شود. یکی از مشکلات مجوز مالی بود که با آمدن این کنسرسیوم بانکی مشکلات مالی هم مرتفع می‌شود.

او ادامه داد: یقینا باشگاه و هیات مدیره باید در پی این باشد که چگونه باشگاه را ارتقا سطح بدهد که به قهرمانی در آسیا کمک کند.

رضا درویش در مورد احتمال ابقای خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ما چند دقیقه است که واگذاری را انجام دادیم و فرصتی نبوده. یقینا همه آقایان و مدیران در پی این هستند که کیفیت تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال باشد. مهم این است که جایگاه ما بالا باشد چون که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. پرسپولیس از قبل انقلاب پرسپولیس بوده و  قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و مدیران زیادی هم زحمت کشیدند. احتمالا یک روز هم یک مدیر باتدبیرتر می‌آید تا این مشکلات را حل کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط قراردادی کادرفنی تصریح کرد: با ایشان صحبتی درباره چگونگی تیم و این ۲ بازی مهمی که داریم داشتیم و بنا شد بعد از بازی با سپاهان ایشان برنامه‌ای برای ادامه همکاری بدهند. آقای اوسمار قبلاً هم نشان داده بود سرمربی بزرگ و بادرکی است؛ ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه بوده و ما به این گزینه جلوتر از همه فکر می‌کنیم.

او درباره احتمال حضور علی دایی گفت: آقای اوسمار گزینه اول ما است و از طرفی پرسپولیس خانه علی دایی است. ما با ایشان مشورت هم کردیم و آخرین صحبتی هم که چند وقت پیش با ایشان داشتن گفتند قصد حضور در فوتبال را ندارند. متاسفانه مسائل زیادی را دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. شما به ۴-۵ تیم بالای جدول نگاه کنید و بگو کدام خبرنگار از مدیرشان پرسیده که آیا با بازیکن جدید یا قدیم تمدید کردید؟ مدام در این سه هفته از تمدید مربی و بازیکن می‌پرسند ولی آیا از بقیه هم می‌پرسند؟ راجع به کدام مربی پرسیدند و بیشتر دنبال حاشیه هستند چون پرسپولیس یک روال خوب را در پیش گرفته.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس