Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@10:05:11 GMT

بطحایی: زمان حذف کنکور تا پایان اسفند مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۳۴۲۶

بطحایی: زمان حذف کنکور تا پایان اسفند مشخص می‌شود

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره حذف کنکور و موضع وزارت آموزش و پروش در این خصوص گفت: همگان درباره حذف کنکور اتفاق نظر دارند، خصوصا ما آموزش و پرورشی‌ها که بیشترین صدمه و لطمه  را از برگزاری کنکور به این شیوه می‌بینیم  به شدت با این روش مخالف هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حذف کنکور یک مقدماتی لازم دارد که اگر به درستی اجرا نشود دانش آموزان لطمه می‌خورند و تبعیض ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: گفت‌وگوهایی با وزرات علوم صورت گرفته است، امیدوارم  کارگروهی که بر برای این موضوع تشکیل شده است و بررسی ها را انجام می‌دهد تا پایان سال به نتیجه برسد تا ما بتوانیم پیشنهادمان را به مجلس ارائه دهیم تا بر اساس آن  یک جدول زمان بندی تعیین و مشخصص شود کنکور عملا از چه سالی حذف می‌شود.

بطحایی درباره نگرانی دانش آموزان درخصوص نحوه گزینش دانشگاها گفت: متغییرهای زیادی وجود دارد اما فعالیت‌ها و زمان بندی آن تا پایان اسفند مشخص می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یک‌شنبه 2 اردیبهشت 1403، برگزار می شود.

فروش 252 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست  تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟