Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@16:03:26 GMT

برد پیت هم بازی دی کاپریو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۳۵۵۰

برد پیت هم بازی دی کاپریو شد

به گزارش ایسکانیوز از ددلاین، تارانتینو کارگردان آمریکایی اعلام کرد سال‌هاست دارد روی فیلمنامه فیلم جدیدش کار می‌کند و در حالی که بیشتر عمرش را در لس‌آنجلس گذرانده که شامل رویداد ۱۹۶۹ نیز می‌شود، خیلی خوشحال است که از حضور ۲ بازیگر توانا در فیلمش بهره می‌برد.

تارانتینو در این بیانیه نوشته وقتی حادثه کشته شدن شارون تیت رخ داد او هفت سال داشت و اکنون بسیار خوشحال است که رویدادی از لس آنجلس و هالیوود را که پیشتر کسی به سراغ آن نرفته بود، روایت می‌کند و خیلی خوشحال‌تر است که تیمی پویا متشکل از دی‌کاپریو و پیت برای ایفای نقش ریک و کلیف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم وقایع سال ۱۹۶۸ و پس از آن را تصویر می‌کند؛ وقتی شارون تیت بازیگر هالیوودی و باردار که همسر رومن پولانسکی کارگردان بود، بر اثر حمله گروهی از اعضای خانواده منسون به خانه‌اش کشته شد.

پیش رفتن این پروژه برای تارانتینو بسیار مهم است زیرا اوما تورمن بازیگر فیلم «بیل را بکش» به تازگی از رفتار خطرناک تارانتینو با او در طول فیلمبرداری آن فیلم شکایت کرده بود و کارگردان مجبور شد تا چندین بار از وی عذرخواهی کند و درعین حال برای دوستی‌اش با هاروی واینستین نیز طلب بخشش کند.

برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو هر یک به تنهایی پیش از این با تارانتینو همکاری کرده بودند اما تا کنون در قالب یک فیلم با هم ظاهر نشده بودند.

پیت بازیگر فیلم ۲۰۰۹ تارانتینو یعنی «لعنتی‌های بی آبرو» درباره نازی‌ها بود و دی کاپریو نیز در فیلم «جانگوی از بند رها شده» در سال ۲۰۱۲ که فیلمی درباره برده‌داری بود در برابر دوربین این کارگردان قرار گرفته بود. هر ۲ فیلم با تحسین روبه رو و راهی اسکار شده بودند.

فیلم جدید تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» قرار است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: مهر

502

تارانتینو برد پیت بیل را بکش رومن پولانسکی خانواده منسون

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد