Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: نبود نظام ارجاع، در نظر نگرفتن بحث پزشک خانواده در اجرای محورهای اصلی آن و عدم پیش‌بینی پایدارسازی منابع از مواردی است که باید بیش از پیش در اجرای طرح تحول سلامت مورد توجه قرار گیرد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، همایون هاشمی امروز مجمع سلامت آذربایجان غربی که در سالن همایش بانک صادرات استان برگزار شد اظهار داشت: در جمع ما افراد باسوادی در حوزه علوم اجتماعی حضور دارند و بهتر از ما می‌دانند که در کشورهای توسعه‌یافته بحث سلامت و مؤلفه‌های وابسته به آن یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت در دولت یازدهم آغاز شد و ریل گذاری خوبی در این مورد صورت گرفته که اکنون نیاز به یک مشارکت اجتماعی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: امسال 4 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تحول سلامت از منابع هدفمندی یارانه در نظر گرفته شدهکه امیدواریم با تخصیص آن نقایص این طرح رفع شود.

وی تصریح کرد: نبود نظام ارجاع، در نظر نگرفتن بحث پزشک خانواده در اجرای محورهای اصلی آن و عدم پیش‌بینی پایدارسازی منابع از مواردی است که بایدبیش از پیش در اجرای طرح تحول سلامت مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی با بیان این که تا می‌توانیم نقش دولت را در حوزه سلامت کاهش دهیمتاکید کرد: در اجتماعی سازی سلامت و اجرای طرح مجمع سلامت نیاز به یکراهبری هوشمندانه داریم که این راهبری توسط مردم صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین چیزی که باید در بحث نظارت در بدنه وزارت کشور صورت گیرد، نظارت سیستمی است و اگر نظارت سیستم محور داشته باشیم بسیاری از عارضه‌های اداری موجود که مردم از آن گله‌مندند را کاهش دهیم و به این ترتیب ارزش افزوده فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی را افزایش دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: موضوع پیشگیری در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بسیار مورد توجه قرار گرفته و طب ایرانی، طبی کم هزینه است که در برنامه ششم توسعه نیز به آن الزام شده و اجرای آن اثر بسیارقابل توجهی در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری درمان خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش‌باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه با تندباد لحظه‌ای تا اوایل هفته آینده پیش ‌ینی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت در اثر تندباد لحظه‌ای وجود دارد و توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها را داشته باشند.

محمد پور از شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، تردد‌های شهری و جاده‌ای، محکم‌سازی سازه‌های سبک، گلخانه‌ها و بنر‌های تبلیغاتی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی را مد نظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد