Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@05:47:09 GMT

برگزاری نخستین کارگاه علم تمرین کوهنوردی در واحد رودهن

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۴۲۸۲

برگزاری نخستین کارگاه علم تمرین کوهنوردی در واحد رودهن

نخستین کارگاه علم تمرین کوهنوردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بهرام صالح نیا عضو هیأت علمی واحد رودهن و مدرس فدراسیدن ورزش‌های همگانی با قدردانی از رئیس این واحد دانشگاهی در حمایت از برنامه‌های ورزشی گفت: «این کارگاه به همت انجمن علمی، گروه تربیت بدنی و باشگاه پژوهشگران جوان واحد رودهن و با همکاری دانشکده علوم تربیتی و مشاره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

صالح نیا افزود: «محورهای این کارگاه شامل معرفی رشته کوهنوردی، اصول اولیه کوهنوردی، فواید کوهنوردی، آمادگی جسمانی در کوهنوردی، مفاهیم علم تمرین، اصول تغذیه در کوهنوردی بود که با شرکت 30 نفر از دانشجویان و کوهنوردان شهر رودهن در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم تربیتی برگزار شد.

در پایان این کارگاه با حضور خانم دکتر فریده دکانه‌ای فرد رئیس دانشکده علوم تربیتی و مشاوره گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد مهدی مجذوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: فهرست جهانی دانشگاه‌های علوم پزشکی که با نام دایرکتوری جهانی معرفی شده است، همه دانشکده‌های پزشکی جهان را با اطلاعات دقیق، به روز و جامع فهرست می‌کند.

وی تصریح کرد: فهرست جهانی دانشکده پزشکی را به عنوان یک موسسه آموزشی تعریف می‌کند که یک برنامه آموزشی کامل را ارائه می‌دهد و مجاز به صدور یک مدرک پزشکی اولیه می‌شود. یعنی مدرکی که به دارنده آن اجازه می‌دهد تا مجوز فعالیت به عنوان پزشک را دریافت کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: این فهرست شامل اطلاعات کلی در مورد دانشکده‌های پزشکی، اطلاعات تماس آنها، وابستگی‌های شناخته شده، و جزئیات برنامه درسی و ثبت نام است.

وی افزود: در مواردی که این موضوع صراحتاً در وب‌سایت دایرکتوری جهانی فهرست شود، نشان دهنده به رسمیت شناختن، اعتبار یا تأیید توسط فهرست جهانی است.

دکتر مجذوبی بیان کرد: قبل‌تر رشته پزشکی (MD ) دانشگاه علوم پزشکی همدان در این فهرست قرارگرفته و اینک با پیگیری و ارائه مجوز و مستندات مربوطه از سوی معاونت بین الملل دانشگاه خوشبختانه رشته MBBS نیز در این فهرست جهانی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت‌های پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه عنوان کرد: اخذ این مجوز موجب جذب و ماندگاری بیشتر دانشجویان MBBS در دانشگاه علوم پزشکی همدان خواهد شد.

کد خبر 6057108

دیگر خبرها

  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • نخستین سمپوزیم بین‌المللی شیراز در زمان قاجار برگزار می‌شود
  • نخستین سمپوزیم بین المللی شیراز درزمان قاجار برگزار می‌شود
  • قرار گرفتن رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان در فهرست جهانی دانشکده‌های پزشکی
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد
  • برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!
  • حیات طیبه، رویکرد تربیتی مدارس سما در استان یزد
  • برگزاری سمپوزیوم دوروزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محور فناوری‌های شناختی