Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار حسین حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: سازمان بسیج کارمندان استان قم بر اساس سیاست های ابلاغی به دنبال تقویت فرهنگ خدمت بی منت به مردم و تربیت نیروی انسانی در تراز آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دولت اسلامی از مجموعه کارمندان آشنا به مبانی انقلاب و ارزش های اسلامی، شکل می گیرد و به همین علت سازمان بسیج کارمندان استان قم، فعالیت های گسترده ای را در مسیر جذب، آموزش و سازماندهی کارمندان آغاز کرده است تا سلامت اداری استان بیش از پیش ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور بسیج کارمندی به عنوان بازوی فکری و عملی توانمند در کنار سایر بخش های مدیریتی دستگاه های اجرایی می تواند، فرهنگ کار جهادی را در مجموعه های اداری استان، تقویت کند.
مسئول بسیج کارمندان قم گفت: در سال جاری، دوره آموزشی آشنایی با اخلاق و احکام کارمندی با حضور پنج هزار و 200 تن از کارمندان و استفاده از ظرفیت ائمه جماعات دستگاه های اجرایی استان برگزار شد و از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.
وی بیان کرد: از جمله برنامه های دیگری که در سال جاری توسط بسیج کارمندان استان اجرا شد می توان به اعزام کارمندان بسیجی قم در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اشاره کرد.
وی ادامه داد: در این برنامه مدیران، کارمندان و کارشناسان دستگاه های اجرایی با مشکل ها و محرومیت های موجود در برخی از روستاهای استان آشنا شدند و اقدام های لازم برای خدمت رسانی مطلوب به مردم منطقه و رفع مشکل ها به عمل آمد.
حسن پور گفت: سازمان بسیج کارمندان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اجرای برنامه های مختلف به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستگاه های اداری استان و حمایت از کار و سرمایه داخلی است.
وی بیان کرد: این سازمان با تشکیل حلقه های صالحین به دنبال آشنا ساختن کارمندان با ضرورت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تربیت نیروهای کارشناس در این زمینه است تا فعالیت های اداری در دستگاه های اجرایی بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی انجام شود.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم با تعمیق باورهای فرهنگ بسیجی در میان کارمندان، ارزش هایی همچون کار جهادی، ایثار و خدمت صادقانه به مردم بیش از پیش در اداره های استان نهادینه شود.
مسئول بسیج کارمندان استان قم در خصوص سابقه ایجاد این سازمان، گفت: سازمان بسیج کارمندان پس از سال ها فعالیت مشترک با سایر اقشار بسیج در سال 88 به عنوان سازمان مستقل با نام «سازمان بسیج کارمندان کشور» با رویکرد و برنامه های جدید تشکیل شد.
وی بیان کرد: این سازمان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) ازجمله دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی بیش از 21 هزار شهید کارمند تقدیم اسلام کرده است که در همین رابطه 92 شهید کارمند و یک شهید مدافع حرم از استان قم، خون خود را در راه دفاع از دین فدا کردند.
گفته می شود بیش از 85 درصد کارمندان استان قم در مجموعه بسیج کارمندان عضویت دارند و به فعالیت می پردازند.
7405/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی