Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلثوم غفاری روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: براساس آمارهای موجود، گلستان 60 هزار زن سرپرست خانوار زیرحمایت نهادهای حمایتی دارد که توانمندسازی آنها با آموزش و استقلال مالی برای اداره کردن زندگی آنان را تامین خواهد کرد.
وی بیان کرد: سازمان فنی و حرفه ای مسئولیت آموزش این زنان سرپرست خانوار را پذیرفته و امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد ورود هرچه مستقل تر زنان سرپرست خانوار گلستانی به جامعه و بی نیازی آنها از حمایت نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان بر ضرورت توجه بیشتر به زنان در معرض خطر و ساکن درحاشیه شهرهای استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تاب آوری زنان و توانمندسازی گروه های در معرض خطر برای کنترل رفتارهای پرخطر در حوزه خانواده و کودکان در شهرهای استان از جمله برنامه های انجام شده برای کنترل و کاهش آسیب ها است.
غفاری ادامه داد: تاکنون 20 کارگاه آموزشی در مناطق مستعد بروز آسیب های اجتماعی استان برگزار شد که نتایج آن به گواه کارشناسان ، ارزشمند و امیدوار کننده است.
وی بیان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده ها ،افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی ،تعارضات خانوادگی و زناشویی ،توسعه مشارکت در امور شهری ،ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهداف اجرای این طرح است.
به گفته وی؛ اجرای کامل طرح تاب آوری زنان نه تنها موجب افزایش قدرت تحمل و سازگاری بانوان در برخورد با مشکلات می شود، بلکه حفظ سلامت روانی و ارتقا آن را نیز به همراه خواهد داشت.
غفاری؛ به برنامه های هفته زن در استان اشاره کرد و افزود: حضور در منزل شهیدان و دیدار با مادران معظم آنها که با حضور مسئولان و مدیران شهرستان های مختلف استان انجام می شود، از برنامه های محوری هفته زن (هفته سوم اسفند) است.
وی بیان کرد: در این هفته مدیران ،ائمه جمعه ،روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی در منزل شهدا حضور یافته و از یکهزار و 612 مادر شهید (درقید حیات) قدردانی می شود.
3091/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت