Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@11:22:59 GMT

علت مرگ سری دیوی هنرپیشه هندی مشخص شد +عکس همسرش

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۴۸۳۸

علت مرگ سری دیوی هنرپیشه هندی مشخص شد +عکس همسرش

علت واقعی مرگ سری دیوی Sridevi Kapoor بازیگر زن هندی

خبر درگذشت سری دیوی بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای هند و بازیگر سرشناس ملکه مارها دو روز گذشته در رسانه های خبری منتشر شد و علت آن سکته قلبی اعلام شد اما روز گذشته و بعد از انجام کالبدشکافی علت واقعی مرگ او مشخص شد.

سری دیوی بر اثر غرق شدن در وان درگذشت

سری دیوی کاپور سوپراستار ۵۴ ساله بالیوودی که پیشتر اعلام شده بود بر اثر حمله قبلی درگذشته بر اساس اعلام پزشکی قانونی بر اثر از دست دادن هوشیاری در وان حمام هتل محل اقامتش و غرق شدن از دنیا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های دوبی اعلام کردند کالبدشکافی این بازیگر پایان یافته و دلیل اعلام شده برای مرگ او قطعی است. «سری دیوی» برای شرکت در یک مراسم عروسی به دوبی سفر کرده بود.

در آزمایش ها وجود مقادیری الکل در خون این بازیگر را نشان می دهد که احتمالا موجب بروز این حادثه شده است.

سری دیوی ستاره درخشان سینمای بالیوود

او که بازی در فیلم های کلاسیک بالیوودی چون «آقای هند»، «مهتاب» و «حیله گر» را در کارنامه سینمایی اش دارد از معدود سوپراستارهای هالیوودی است که فیلم هایش بدون حضور نقش اصلی قهرمان مرد هم قابلیت فروش بسیار زیادی در گیشه داشت.

سری دیوی پس از چند دهه حضور درخشان در بالیوود در سال ۱۹۹۷ پس از اکران فیلمش با عنوان «جدایی» تصمیم گرفت برای مدتی از سینما فاصله بگیرد و دوباره در سال ۲۰۱۲ با فیلم «اینگلیش وینگیلیش» به سینما بازگشت و در سال ۲۰۱۳ با دریافت نشان افتخاری از سوی دولت هند مورد تقدیر قرار گرفت.

پیکر سری دیوی روز گذشته به هند منتقل شد. بسیاری از علاقه مندان به این بازیگر قدیمی سینمای بالیوود اطراف خانه او در بمبئی تجمع کرده اند تا پیش از مراسم سوزاندن با او وداع کنند.

سری دیوی بازیگر سینمای هند در کنار خانواده اش

شری آما یانگر آیاپان (سری دیوی) در ۱۳ آگوست ۱۹۶۳ در هند به دنیا آمد. پدرش وکیل بود و یک خواهر و دو برادر داشت

او در سال ۱۹۹۶ با بنی کاپور تولید کننده فیلم و برادر بزرگتر آنیل کاپور و سانجی کاپور ا زدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های جانوی و خوشی بود.

سری دیوی اولین ستاره زن سینمای هند بود و ۵ بار جایزه فیلم فیر Filmfare را از آن خود کرد. او پردرآمدترین بازیگر سینمای هند در دهه های هشتاد و نود میلادی بود و به عنوان محبوب ترین بازیگر عصر خود شناخته می شد.

همسر(ها):

میتون چاکرابورتی (ازدواج ۱۹۸۵–۱۹۸۸)
بانی کاپور (ازدواج ۱۹۹۶–۲۰۱۸)

فرزندان

جانوی و کوشی کاپور

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود

نزدیک به یک میلیارد هندی به زودی در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، نزدیک به یک میلیارد نفر در هند واجد شرایط رای دادن در انتخابات پارلمانی این کشور خواهند بود.

انتخابات هند قرار است تقریباً طی هفت هفته از ۱۹ آوریل برگزار شود. در این انتخابات «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به دنبال سومین پیروزی متوالی خود و ماندن در قدرت خواهد بود.

رقابت های انتخاباتی هند بر سر ۵۴۳ کرسی در پارلمان هند تا ۴ ژوئن ادامه خواهد داشت. گفته می شود بیش از ۲۴۰۰ حزب سیاسی نامزد خود را در این انتخابات معرفی کنند.

تقریباً ۹۷۰ میلیون هندی در بیش از یک میلیون شعبه رأی گیری در سراسر کشور رای خود را به صندوق خواهند انداخت. کمیسیون انتخابات هند نزدیک به ۱۵ میلیون کارمند دولتی را برای کمک به برگزاری انتخابات به کار خواهد گرفت.

شمارش آرا و نتایج انتخابات در تاریخ ۴ ژوئن و کل فرآیند انتخابات تا ۶ ژوئن به پایان خواهد رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراژدی فقدان بزرگان در سال جولان کمدی‌ها
  • فیلم| نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • (ویدئو) نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • ساعت کار موزه سینما در نوروز مشخص شد
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • اختصاص ۲۰۰ تن برنج و شکر در آبادان
  • بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود