Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور موتای بخش آقایان که در سالن تلاش کرمان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم، در یکی دیگر از رشته های ورزشی پرهیجان و نشاط آور میزبان هموطنان عزیزمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها با استان کرمان، میزبانی 31 استان را عهده دار بودیم، افزود: این یک اتفاق خوبی برای ورزش استان بود که خوشبختانه به خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر امیری خراسانی ضمن تشکر ویژه از زحمات اعضای هیئت ورزش های رزمی استان کرمان به ریاست آقای ابراهیمی تصریح کرد: از زمانی که این میزبانی به ما اعلام شد، ما حمایت کامل و لازممان را از هیئت داشتیم و از دوستان خواستیم این میزبانی را متقبل شوند، حتی در این راستا چندین جلسه شهرستانی و استانی برگزار شد تا ما بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه ممکن است شاهد حضور این رشته ی ورزشی در المپیک 2024 باشیم، یادآور شد: با توجه به اینکه قهرمان های خاص خود را داریم و اولین دوره ی مسابقات کشوری را ما میزبان شدیم، در صورت تصویب شدن حضور این رشته در المپیک 2024، می توان زمینه حضور مربیان، داوران و ورزشکاران را در این المپیک و المپیک های بعدی فراهم کرد.

امیری خراسانی با اشاره به برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کرمان اظهار داشت: به صورت کشوری و تجمعی به این صورت، این اولین دوره ی برگزاری این رقابت هاست که  این کار به لطف خدا، همت تمام عزیزان در هیئت و تلاش همکارانمان دراداره کل انجام شد.

وی گفت: از روز نخست حضور بنده در اداره کل، سیاستی که مطرح شد میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی در تمام رشته ها بوده است.

دکتر امیری خراسانی افزود: استان کرمان در بحث ورزش های رزمی از دیرباز ید طولایی در این قضیه داشته و ما در کنار دوستان آماده ی حمایت و میزبانی های بیشتر هستیم.

وی به حمایت های صورت گرفته از ورزشکاران رشته های مختلف اشاره و تصریح کرد: تاکنون به بسیاری از ورزشکاران رشته های مختلف که به مسابقات بین المللی و خارج از کشور هم عزیمت داشته اند، با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان کمک های خاص خودمان را چه در بحث مادی و چه معنوی داشته ایم و این حمایت ها را دوچندان نیز می کنیم.

در  این مراسم با حضور دکتر پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رشیدی، رییس فدراسیون ورزش های رزمی از خانواده استاد احمدی، بنیانگذار سبک موی تای تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد