Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: اصفهان مطالبات بسیاری در ارتباط با مالیات ارزش افزده و عوارض آلایندگی و درآمدهای حاصل از جرائم رانندگی داریم که امیدواریم بتوانیم مطالبات خود را از دولت وصول کرده و بدهی های خود را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان ظهر امروز- پنج شنبه- در نشست خبری پس از نود و پنجمین اجلاس کلانشهرهای کشور گفت: این جلسات به منظور هم اندیشی برای حل مشکلات مشترک کلانشهرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ساختار دبیرخانه جدید، کمسیون ها و لوایحی که قرار است به مجلس ارائه شود مطرح شد تا با نمایندگان مجلس در شهرها نیز در میان گذاشته شود. 

وی ادامه داد: لایحه مربوط به مدیریت شهری و ارزش افزوده اگر به صورت کارشناسی به تصویب برسد می توان به استقلال شهرداری ها و تحقق درآمدهای پایدارشهری منجر شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه دولت به سازمان شهرداری ها، وزارت کشور و وزارت اقتصاد و دارایی بدهی هایی دارد، گفت: اصفهان مطالبات بسیاری در ارتباط با مالیات ارزش افزده و عوارض آلایندگی و درآمدهای حاصل از جرائم رانندگی داریم که امیدواریم در جلساتی مثل امروز بتوانیم مطالبات خود را از دولت وصول کرده و بدهی های خود را پرداخت کنیم زیرا اگر این دیون وصول نشود، شهرداری ها نمی توانند به خوبی به وظایف خود در قبال شهروندان عمل کنند، البته آقای نجفی در این خصوص پیگیری هایی داشتند و شهرداری اصفهان نیز جلساتی با نمایندگان دولت و مجلس داشته است.

وی افزود: امسال برای عید نوروز سایت جدیدی را برای اسکان در مکان های مختلف در نظر گرفته ایم که می تواند سفر گردشگران به اصفهان را تسهیل کنند، این شهر ظرفیت های زیادی برای گردشگری دارد که اگر بتوان در جلسات بعدی رویدادهای مشترکی با کلانشهرهای کشور تعریف کرد می توان فضای فرهنگی و گردشگری بین شهری را افزایش داد.

نوروزی با بیان اینکه خواهرخواندگی بین شهرها نیز می تواند ایجاد شود، تصریح کرد: اگرچه این موضوع در حیطه بین المللی مطرح می شود اما این موضوع را در بین شهرهای کشور نیز می توان پیگیری کرد.

شهردار تبریز: شهرداری ها از مردم جدا نیستند

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام مطرح شده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های گردشگری شهرهای خود با بهره گیری از این پتانسیل ها، گردشگران داخلی و خارجی را جذب کرد در همین راستا، تبریز در همه نمایشگاه های مرتبط با گردشگری شرکت می کند و برای تورگردان ها نیز بسته های تشویقی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری ها تافته جدابافته از مردم نیستند اما وقتی درآمدهای شهرداری از جاهایی که لازم است قطع می شود مجبور به تراکم فروشی شده و عدالت شهری محقق نمی شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)

عصر ایران ــ ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک پراید در چاله‌ای افتاده و کودکی می‌گوید که فرونشست است.

گزارش را این‌جا ببینید

اصفهان به دلیل برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها در معرض فرونشست است و چاله‌ها و شکاف‌ها حالا به درون شهر و زیر پای مردم رسیده اما مسوولان همچنان نمی‌توانند یا نمی‌خواهند جلوی برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها زیرزمینی را بگیرند. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری ترسناک از اصفهان که مسئولین نمی‌خواهند باورش کنند/ وقتی تصمیمات هیجانی مدیران در دو دهه، ۱۸ میلیون سال تلاش طبیعت را به باد می‌دهد (فیلم) کارشناس تکتونیک: تا سال ۱۴۰۹ اصفهان تبدیل به بیابان می شود / ۴۵ برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان