Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:01:49 GMT

سکوهای روبروی جایگاه بین تماشاگران خالی نمی‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۵۲۱۳

سکوهای روبروی جایگاه بین تماشاگران خالی نمی‌ماند

رئیس کمیته برگزاری مسابقات از پر کردن فاصله تماشاگران استقلال و پرسپولیس روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی خبر داد.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار دربی هشتاد و ششم گفت: امیدوارم دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشیم.

وی در خصوص حضور اینفانتینو در ورزشگاه هم گفت: بی صبرانه منتظر او هستیم که به ورزشگاه آمده و بازی را از نزدیک تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته برگزاری مسابقات گفت: امیدوارم هواداران فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشته و تنها با تشویق تیم محبوبشان نشان دهند که فرهنگ ایرانی ها بسیار بالاست و صحبت هایی که برخی کشورها در خصوص ایرانی می کنند بی معنی است.

فتاحی ادامه داد: امیدوارم هواداران از پرتاب اشیا و ترقه در زمین خودداری کرده و تنها به تشویق تیم شان بپردازند.

وی در پاسخ به این پرسش که روبروی جایگاه، سکوها خالی است و این چهره ورزشگاه را با حضور رئیس جهانی فدراسیون فوتبال زشت خواهد کرد، گفت: مطمئن باشید با هماهنگی هایی که به عمل آمد آن قسمت هم پر خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. تلاش می کنیم دقایقی قبل از شروع بازی با هماهنگی نیروی انتظامی اجازه دهیم آن سکوهای خالی هم پر شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: فارغ از هر نتیجه ای که بدست می آید تماشاگران باید اصول اخلاقی را رعایت کرده و به تیم حریف بابت پیروزی احتمالی تبریک بگویند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • باید با قلبمان بازی کنیم