Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:40:50 GMT

لکه‌گیری جاده در روز بارانی!! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۵۳۱۰

لکه‌گیری جاده در روز بارانی!! + فیلم

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ لکه گیری جاده در روز بارانی در شهرستان تاکستان استان قزوین باعث تعجب شهروندخبرنگار ما شده و فیلمی را نیز برای ما ارسال کرده است که مشاهده می‌نمایید.


منبع: شهروندخبرنگارقزوین (تاکستان)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از لکه‌گیری غیراستاندارد جاده در شهرستان تاکستان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد مرگبار دو خودرو پژو ۴۰۵ و کوییک با یک کشته و شش مجروح در جاده قدیم نظام‌آباد خبر داد.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کوییک در جاده قدیم نظام‌آباد به سمت قزوین-روبروی پل هوایی- بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین با خودروی کوییک که به همراه سه سرنشین برخورد کرد که متأسفانه منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو ۴۰۵ شده است.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: متأسفانه این حادثه شش مصدوم نیز داشته است که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تاکید کرد: بررسی‌های پلیسی انجام شده نشان می‌دهد که رعایت نکردن سرعت مطمئنه و تخطی از سرعت مجاز، زمینه‌ساز وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار در جاده‌ها است که متأسفانه در این حوادث تعدادی از هم‌وطنان جان باخته یا دچار مصدومیت‌های شدید شده‌اند.

کد خبر 739905

دیگر خبرها

  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو طی یک روز در قزوین
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم
  • فیلمی از شدت بارش باران بهاری در بوئین میاندشت
  • آسمان ابری بویین میاندشت از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم
  • ضرورت رعایت فاصله طولی خودروها در هوای بارانی