Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نشست دوم کمیته حقوقی و مالکیت فکری اتحادیه ABU که در شهر تهران برگزار می شود، اعضای این کمیته با رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی دیدار کردند.

ایران آنلاین /در ابتدای این دیدار که مدیران رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند عباس ناصری طاهری مدیر کل اموربین‌الملل رسانه ملی گزارشی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست دو روزه  این کمیته ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رییس صدا و سیما ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در برگزاری این نشست با بیان اهمیت موضوع مالکیت حقوقی آثار رادیویی و تلویزیونی اظهار کرد: فضای رسانه ای حاکم بر جهان و چالش‌های حقوقی پیش روی رسانه‌ها لزوم توجه و اهمیت مالکیت فکری و معنوی را بیش از پیش نشان می دهد و ما باید برای حفظ سرمایه معنوی آثارمان تلاش کنیم.

عسکری مهمترین علت برای رشد خلاقیت و اطمینان به فضای عادلانه و سالم در دنیای رسانه‌ای امروز را در حفاظت از سرمایه‌های فکری و معنوی دانست و گفت:حفظ مالکیت فکری به نفع سازمان‌های رسانه‌ای از جمله سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است و ما بر حفاظت از آثار تولیدی تاکید می‌کنیم.

ربیس سازمان صداوسیما با اشاره به همکاری سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU گفت: نگاه رسانه ملی به فضای مجازی درچارچوب مقررات جهانی است و امیدواریم در این فضا همکاری‌های بیشتری با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه داشته باشیم.

در پایان این دیدار برخی از مدیران رادیو و تلویزیون‌های عضو ABU نظراتشان را درباره مهمترین دستاورد نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU بیان کردند./سینماپرس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت