Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:10:12 GMT

سینا مریدی و رحیم زهیوی غایب بازی سایپا و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۵۴۳۰

سینا مریدی و رحیم زهیوی غایب بازی سایپا و فولاد

قرمزپوشان اهوازی در غیاب دو بازیکن محروم و مصدوم برای بازی با سایپا وارد تهران شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فولاد خوزستان که هفته قبل شکست سنگینی برابر استقلال تهران متحمل شد، با انگیزه زیادی وارد تهران شده است تا مقابل سایپای شکست خورده در بازی قبلی به میدان برود.

رحیم زهیوی مهاجم فولاد خوزستان به‌دلیل سه‌اخطاره شدن از حضور در این بازی محروم است و سینا مریدی هافبک دفاعی فولادی‌ها هم به‌خاطر آسیب دیدگی نتوانست همراه با سایر قرمزپوشان به تهران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سایپا و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان